اپل دو آی‌فون جدید قرمز رنگ عرضه می‌کند

اپل دو آی‌فون جدید قرمز رنگ عرضه می‌کند

برخی منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت قصد دارد دو نسخه به روزشده از آی‌فون‌های ۸ و ۸ پلاس را به رنگ قرمز روانه بازار کند.

کد خبر : ۵۴۲۸۰
بازدید : ۱۸۳۷
برخی منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت قصد دارد دو نسخه به روزشده از آی‌فون‌های ۸ و ۸ پلاس را به رنگ قرمز روانه بازار کند. قرار است فروش این گوشی‌ها امروز آغاز شود و در این زمینه توافق‌هایی با برخی فروشندگان عمده و اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا به عمل آمده است.
پیش از این اپل بعد از عرضه گوشی‌های آی‌فون ۷ و ۷ پلاس مدل‌های قرمز رنگ آن‌ها را هم عرضه کرده بود. تولید این گوشی‌ها در شهریور ماه گذشته و همزمان با رونمایی از آی‌فون ۸، ۸ پلاس و ایکس آغاز شد.
اپل دو آی‌فون جدید قرمز رنگ عرضه می‌کند


تولید این گوشی‌ها در سال گذشته با هدف جمع‌آوری کمک مالی برای مقابله با بیماری‌هایی همچون ایدز، مالاریا و سل صورت گرفت و از این طریق ۳۰ میلیون دلار بودجه به همین منظور تهیه شد. اپل در مجموع از این طریق و با استفاده از شیوه‌هایی همچون برخی فعالیت‌های خلاقانه در زمینه فروش خدمات و محصولات از طریق فروشگاه اپ استور خود ۱۶۰ میلیون دلار به مبارزه با بیماری‌های یادشده کمک کرده است.
در مورد ویژگی‌های خاص این گوشی‌ها هنوز اطلاعاتی ارائه نشده، اما بعید به نظر می‌رسد آن‌ها به غیر از رنگ خود تفاوت عمده‌ای با مدل‌های اصلی آی‌فون ۸ و ۸ پلاس داشته باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید