شرایط خرید 5 روزهﻧﯿﺴﺎنﺟﻮک و اﯾﮑﺲﺗﺮﯾﻞ

شرایط خرید 5 روزهﻧﯿﺴﺎنﺟﻮک و اﯾﮑﺲﺗﺮﯾﻞ

برای مدل ایکس‌تریل هم قیمت اعلامی شرکت به 298 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه علاوه بر شیوه نقدی، می توان به صورت دو مرحله‌ای بهای این شاسی‌بلند ژاپنی را به حساب شرکت واریز کرد و بعد از 30 روز اتومبیل را دریافت کرد.

کد خبر : ۵۴۳۰۰
بازدید : ۱۸۲۸

ﺟﻬﺎنﻧﻮﯾﻦآرﯾﺎ،ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺴﺎن دراﯾﺮان ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻓﺮوش ﻧﻘﺪی اﻧﻮاع ﻣﺪلﻫﺎی ﻧﯿﺴﺎنﺟﻮک و اﯾﮑﺲﺗﺮﯾﻞ را ارائه کرد. بهای اعلام شده برای سه تیپ مختلف اسکای پک، پلاتینیوم و اسپورت مدل جوک به ترتیب 180، 192 و 245 میلیون تومان است که اگر به صورت نقدی پرداخت شود خودرو را می توان 5 روزه تحویل گرفت.

شرایط خرید 5 روزهﻧﯿﺴﺎنﺟﻮک و اﯾﮑﺲﺗﺮﯾﻞ

ضمن اینکه واردکننده محصولات نیسان اعلام کرده می‌توان به صورت دو مرحله ای بهای این محصول را پرداخت کرد و به فاصله 30 روزه خودرو را تحویل گرفت و البته از هدیه ویژه شرکت هم بهره‌مند شد. برای مدل ایکس‌تریل هم قیمت اعلامی شرکت به 298 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه علاوه بر شیوه نقدی، می توان به صورت دو مرحله‌ای بهای این شاسی‌بلند ژاپنی را به حساب شرکت واریز کرد و بعد از 30 روز اتومبیل را دریافت کرد. واردکننده رسمی محصولات نیسان اعلام کرده قیمت اعلام شده قطعی بوده و تغییر نخواهد کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید