تزریق زیبایی به اسپورتیج 2019

تزریق زیبایی به اسپورتیج 2019

کیا تلاش می‌کند نمونه هیبریدی اسپورتیج 2019 را هم عرضه کند و این کار را با اضافه کردن یک مجموعه باتری 48 ولتی به موتور 2400سی‌سی خودرو فعلا نهایی کرده است. اسپورتیج جدید طبق اعلام کیا مصرف سوخت کمتری داشته و میزان آلایندگی که تولید می‌کند در مقایسه با مدل فعلی و 2018 کمتر است.

کد خبر : ۵۴۵۴۶
بازدید : ۴۲۰۰

فرادید | رسانه‌های آمریکایی از قصد کیا موتورز برای عرضه نسخه فیس‌لیفت مدل ناموفق اسپورتیج خبر داده‌اند. گویا جاسوسان صنعتی با شکار این خودرو در حال آزمایش، تغییر طراحی چراغ‌های جلو و عقب این محصول کره‌ای را در مدل 2019 تایید کرده‌اند. اینخودرو که سال قبل در سرتاسر جهان فروشی بالغ بر 350 هزار دستگاه داشت، نسبت به نسل قبل با افت زیادی به لحاظ محبوبیت همراه بوده است.

تزریق زیبایی به اسپورتیج 2019
به گزارش فرادید ، آنطور که از شواهد و قرائن مشخص است تریم جدیدی برای چراغ‌های جلو در نظرگرفته شده و سپر جلو هم به کل تغییر کرده است تا در کنار توری جدیدی که به جلوپنجره اضافه شده شاهد طرحی منسجم‌تر از این شاسی‌بلند کره‌ای باشیم. گفته می‌شود فرم جلوپنجره و طرح داخلی چراغ‌های اسپورتیج 2019 با زبان طراحی جدید کیا هماهنگ شده و به مدل جدید سید شباهت خواهد یافت.

تزریق زیبایی به اسپورتیج 2019

در عین حال کیا تلاش می‌کند نمونه هیبریدی اسپورتیج 2019 را هم عرضه کند و این کار را با اضافه کردن یک مجموعه باتری 48 ولتی به موتور 2400سی‌سی خودرو فعلا نهایی کرده است. اسپورتیج جدید طبق اعلام کیا مصرف سوخت کمتری داشته و میزان آلایندگی که تولید می‌کند در مقایسه با مدل فعلی و 2018 کمتر است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید