روزهای ابری تسلا و ایلان ماسک

روزهای ابری تسلا و ایلان ماسک

خودروساز برخواسته از دره فناوری"سیلیکون ولی" طی روزهای اخیر به دو دلیل با مشکل مواجه شده که یکی از آنها به شکست در برآورده کردن اهداف تولید خودروهای وعده داده‌شده و دیگری به تبلیغات ناخوشایند در مورد تصادف مرگبار خودروی الکتریکی تسلا مجهز به سیستم خودران مربوط می شود.ماه گذشته هم موسسه اعتبارسنجی مودی، رتبه اعتباری تسلا را از B2 به B3 کاهش داد.

کد خبر : ۵۴۶۴۱
بازدید : ۵۳۸۸

ایلان ماسک طی یک پاسخ توئیتری اعلام کرد که تسلا طی سه‌ماهه‌ی سوم و چهارم سال جاری میلادی، سودآوری خواهد داشت و نیازی به جذب سرمایه ندارد.ماسک روز جمعه در پاسخ توئیتری به خبر نشریه اکونومیست واکنش نشان داد؛ در این خبر، اکونومیست میزان بودجه اضافه‌ی مورد نیاز تسلا در سال جاری میلادی را بین 2.5 تا 3 میلیارد دلار برآورد کرد.

روزهای ابری تسلا و ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیر عامل و کارآفرین میلیاردر اعلام کرد که شرکت تسلا در سه‌ماهه‌ی سوم و چهارم سال 2018 سودآور خواهد بود و نیازی به جذب سرمایه بیش‌تر از سهام‌داران ندارد. همین سودآوری باعث افزایش ارزش سهام این شرکت در بازار بورس خواهد شد. تسلا در ماه جاری نیز به دنبال کم‌اهمیت شمردن گمانه‌زنی‌های گسترده وال استریت بود؛ این ماه در وال استریت شایعاتی مبنی بر بازگشت تسلا به بازار سرمایه برای جذب بیش‌تر سرمایه‌گذاری منتشر شد که دلیل این تصمیم را تمایل خودروساز الکتریکی آمریکا برای افزایش تولید سدان تسلا مدل 3 عنوان کردند تا باعث افزایش سودآوری بلندمدت این شرکت شود.

روزهای ابری تسلا و ایلان ماسک

خودروساز برخواسته از دره فناوری"سیلیکون ولی" طی روزهای اخیر به دو دلیل با مشکل مواجه شده که یکی از آنها به شکست در برآورده کردن اهداف تولید خودروهای وعده داده‌شده و دیگری به تبلیغات ناخوشایند در مورد تصادف مرگبار خودروی الکتریکی تسلا مجهز به سیستم خودران مربوط می شود.ماه گذشته هم موسسه اعتبارسنجی مودی، رتبه اعتباری تسلا را از B2 به B3 کاهش داد؛ این امر منعکس‌کننده‌ی «کمبود قابل توجه میزان تولید خودروی الکتریکی تسلا مدل 3» بود. تسلا علیرغم همه این اتفاقات ناخوشایند از جریان نقدینگی مثبت طی سه ماه سوم 2018خبر می‌دهد.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید