شرایط فروش اعتباری سدان آریو اتوماتیک

شرایط فروش اعتباری سدان آریو اتوماتیک

از جمله ويژگي هاي دیگر این خودرو می‌توان به بدنه مقاوم ، گيربكس اتوماتيك ، سيستم هوشمند مسيرياب (GPS)، سنسور دنده عقب و سيستم مولتي مديا اشاره کرد.

کد خبر : ۵۴۶۴۳
بازدید : ۳۹۱۷

شرکت سایپا از شرایط فروش اعتباری خودرو آریو اتوماتیک به صورت فوری خبر داد. سایپا برای این محصول تسهیلات 30 میلیون تومانی در نظر گرفته ضمن اینکه بهای نهایی نمونه فول اتوماتیک این محصول را 57.904 میلیون تومان اعلام کرده است. در شرایط اعلام شده توسط سایپا آمده است که متقاضیان بایستی برای بازپرداخت تسهیلات این طرح 4 چک 6 ماهه با نرخ سود 22 درصد به شرکت ارائه نمایند.

شرایط فروش اعتباری سدان آریو اتوماتیک

مبلغ هر چک برای این خودرو 9 میلیون و 669 هزار تومان خواهد بود و قطعی می‌باشد.گفتنی است زمان تحویل این خودرو 30 روز پس از پذیرش و نهایی شدن پرونده می‌باشد.موتور 1.6 ليتري آريو با قدرت 127 اسب بخار استانداردهاي زيست محيطي روز به ويژه استاندارد يورو 4 اروپا را دارا مي باشد. از جمله ويژگي هاي دیگر این خودرو می‌توان به بدنه مقاوم ، گيربكس اتوماتيك ، سيستم هوشمند مسيرياب (GPS)، سنسور دنده عقب و سيستم مولتي مديا اشاره کرد که در مجموع از اين محصول يك خودرو ايدآل براي خانواده ها بوجود آورده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید