ثبت سفارش 80هزار خودرو برای سال 97

ثبت سفارش 80هزار خودرو برای سال 97

علی آبادی با بیان این که هنوز درصد افزایش واردات خودرو در این مدت بررسی نشده، اظهار کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته تقریبا به اندازه تمام سال 1395 خودرو ثبت سفارش شده است.

کد خبر : ۵۴۶۴۴
بازدید : ۱۸۵۹

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت از ثبت سفارش برای واردات 80 هزار خودروی خارجی از دی‌ماه سال قبل خبر داد. وی درباره‌ تاثیرات تغییر تعرفه‌های ورودی خودرو بر میزان واردات، گفت: پس از دی‌ماه و به دنبال ابلاغ مصوبه هیات وزیران ثبت سفارش خودروها به روال عادی ادامه داشته و حتی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر هم بوده است.

ثبت سفارش 80هزار خودرو برای سال 97

علی آبادی با بیان این که هنوز درصد افزایش واردات خودرو در این مدت بررسی نشده، اظهار کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته تقریبا به اندازه تمام سال 1395 خودرو ثبت سفارش شده است. این مقام وزارت صنعت در پاسخ به این سوال از این تعداد ثبت سفارش چه تعداد خودرو وارد کشور شده است، گفت: تعداد خودروهای وارد شده را باید از سوی گمرک پیگیری کرد. وی ادامه داد: حال اگر به طور خاص حقوق ورودی خودرو را مدنظر داشته باشیم این موضوع مصوب هیات وزیران است و تا زمانی که مصوبه‌ای مبنی بر لغو آن صادر نشود، اجرای آن ادامه خواهد داشت.

منبع : مهر

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید