آیا سوشی سلامت است؟

آیا سوشی سلامت است؟

هیچ بحثی درباره اینکه سوشی یک غذای اصلی است وجود ندارد – و این یک خبر خوب است.

کد خبر : ۵۵۰۵۹
بازدید : ۳۳۸۱
آیا سوشی سلامت است؟
فرادید | سوشی را می‌توانید از یک رستوران ژاپنی و یا سوپر مارکت محلی تهیه کنید، هیچ بحثی درباره اینکه سوشی یک غذای اصلی است وجود ندارد - و این یک خبر خوب است.

به گزارش فرادید به نقل از سی‌ان‌ان، سوشی علاوه بر اینکه می‌تواند یک رژیم غذایی بسیار سالم باشد بلکه در زمان‌هایی که با سبزیجات، غذا‌های دریایی حاوی امگا ۳ مانند ماهی‌های آزاد و آووکادو ترکیب می‌شوند، سلامت قلب را تقویت می‌کنند.

اگرچه بسته به نحوه آماده سازی رول‌ها، سلامت سوشی‌ها می‌تواند به سرعت کاهش بیابد. سوشی‌های آماده شده در رستوران‌ها می‌توانند حاوی مایونز و کرم پنیر خامه‌ای باشند که چربی و کالری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

سس سویا غنی از سدیم نیز می‌تواند نگرانی دیگر باشد؛ فقط یک قاشق غذا خوری کوچک در حدود ۹۰۰ میلی گرم سدیم دارد، در صورتی که تنها مصرف حدود ۴۰ درصد آن توصیه می‌شود. در هنگام سفارش می‌توانید نمونه‌ای که سس کمتری دارد را درخواست نمایید.

نکته دیگری که باید در ذهن داشته باشید: گرچه برنج سفید سوشی ممکن است خوش طعم باشد و معمولا با شکر، نمک و سرکه درست می‌شود و منبع کربوهیدرات‌های تصفیه شده است. به جای برنج سفید، برنج قهوه‌ای را در خواست کنید، درست است همچنان حاوی شکر است، اما غنی از مواد مغذی می‌باشد.

اگر باردار هستید و یا سیستم ایمنی ضعیفی دارید، از خوردن غذا‌های خام دریایی اجتناب کنید.

منبع: cnn
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید