عرضه دو لپ‌تاپ قدرتمند از سوی ایسوس

عرضه دو لپ‌تاپ قدرتمند از سوی ایسوس

شرکت ایسوس دو لپ‌تاپ قدرتمند به نام‌های GL۵۰۳ و GX۵۰۱ عرضه کرده که در آن‌ها از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است.

کد خبر : ۵۵۱۰۷
بازدید : ۱۶۵۱
عرضه دو لپ‌تاپ قدرتمند از سوی ایسوس
شرکت ایسوس دو لپ‌تاپ قدرتمند به نام‌های GL۵۰۳ و GX۵۰۱ عرضه کرده که در آن‌ها از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است. کارت گرافیک این دو لپ‌تاپ از سری NVIDIA GTX ۱۰ بوده و نرخ تازه‌سازی نمایشگر دو لپ‌تاپ GL۵۰۳ و GX۵۰۱ به ترتیب ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز است.
ROG GX۵۰۱ که Zephyrus هم نام دارد از نظر ضخامت متغیر بوده و ضخامت آن در باریک‌ترین بخش به ۹/ ۱۶ میلی‌متر و در بخش‌های دیگر به ۹/ ۱۷ میلی‌متر می‌رسد. علاوه‌بر استفاده از پردازنده i۷ اینتل در این لپ‌تاپ از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX۱۰۸۰ (Max-Q استفاده شده است. ROG GX۵۰۱ دارای نمایشگر ۶/ ۱۵ اینچی فوق دقیق با سرعت واکنش ۳ میلی‌ثانیه است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای اجرای بازی‌های ویدئویی مبدل می‌کند.
فناوری پیشرفته G-SYNC که در کارت گرافیک این دو لپ‌تاپ به‌کار گرفته شده، باعث نمایش دقیق و تفکیک شده رنگ‌ها و پخش روان و بدون وقفه تصاویر شلوغ و پرتحرک می‌شود. از جمله دیگر امکانات این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به پورت USB Type-C و خروجی‌های Thunderbolt ۳ و HDMI ۰/ ۲ اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید