نخستین تصاویر از نسل جدید گلف2019

نخستین تصاویر از نسل جدید گلف2019

جدای از جزئیاتی که درباره طراحی ظاهری این خودرو منتشر شده، می‌توانیم نگاهی هم به کابین هشتمین نسل از این خودروی محبوب آلمانی بیندازیم.واضح است که نسل جدید این خودرو بخش عقب طویل‌تری داشته و البته با نگاهی عمیق‌تر می‌توان فاصله بیشتر بین محورها را نیز تشخیص داد.

کد خبر : ۵۵۲۳۶
بازدید : ۱۶۵۵

حالا که فورد نسل جدید فوکوس و تویوتا هم آخرین نسخه از آئوریس هاچبک را عرضه کرده شاید برخی افراد معتقد باشند کلاس C غیر لوکس‌ها داغ‌تر از همیشه شده است.البته این کلاس تا زمانی که نسل جدید فولکس‌واگن گلف، نمادین‌ترین خودروی این بخش معرفی نشود هیجان واقعی را تجربه نخواهد کرد.

نخستین تصاویر از نسل جدید گلف2019

گلف سنگ محک کل خودروهای این کلاس بوده و بسیاری از افراد این بخش را با نام کلاس گلف می‌شناسند.به تازگی هم تصاویر جاسوسی از گلف جدید منتشر شده است. جدای از جزئیاتی که درباره طراحی ظاهری این خودرو منتشر شده، می‌توانیم نگاهی هم به کابین هشتمین نسل از این خودروی محبوب آلمانی بیندازیم.واضح است که نسل جدید این خودرو بخش عقب طویل‌تری داشته و البته با نگاهی عمیق‌تر می‌توان فاصله بیشتر بین محورها را نیز تشخیص داد. ما در زمانه‌ای هستیم که هر خودروسازی در حال ساخت هاچ‌بک های 5 درب مدرن با ایمنی، راحتی و ارتباطات بهبود یافته تر بوده و نیازی به گفتن نیست که فضای بخش عقب کابین نیز در اکثر خودروها بیشتر شده است.

نخستین تصاویر از نسل جدید گلف2019

با در نظر گرفتن شرایط نسخه تولیدی نهایی، ممکن است برخی ویژگی‌ها از آرتئون و توارگ جدید قرض گرفته شوند زیرا این دو خودرو از زبان طراحی جدید فولکس‌واگن سود می‌برند. همچنین احتمال استفاده از برخی شاخصه‌های کانسپت گلف GTE اسپورت 2015 در کابین این محصول محبوب وجود دارد. کابین نسل جدید توارگ دارای برخی ویژگی‌های بسیار جذاب بوده و اگر گلف نسل هشتم نیز با استفاده از این ویژگی‌ها رقبای اصلی خود را شرمنده کند اصلاً سورپرایز نخواهیم شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به صفحات نمایش بزرگ و معماری آینده‌نگرانه اشاره کرد.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید