مرسدس بنز A کلاس 2019، یک سدان ایده آل

مرسدس بنز A کلاس 2019، یک سدان ایده آل

نمای جلوی این خودرو اساساً با نسخه 5 درب هاچبک خود مشابه بوده و البته به سادگی می‌توان آن را با CLS اشتباه گرفت.

کد خبر : ۵۵۳۹۳
بازدید : ۳۹۶۱

فرادید | سرانجام پس از مدت‌ها انتظار و گمانه زنی، تصاویر نسل جدید مرسدس بنز A کلاس سدان منتشر شد و خبرها از تجهیز این خودرو به آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی، تریم‌های تجهیزاتی و البته امکانات رفاهی خبر می‌دهد. این اتومبیل که در نمونه کشیده یا Long Wheelbase به بازار چین عرضه می‌شود، محصولی لوکس و شهری است که در مدل پایه قیمتی 38 هزار دلاری دارد.

به گزارش فرادید ، طراحی A کلاس سدان جدید برخی شاخصه‌های کانسپت A سدان معرفی شده در نمایشگاه پکن سال قبل را نشان می‌دهد. برخی از شاخصه‌های طراحی مدل مفهومی همچون چراغ‌های عقب و دستگیره‌های درب تعدیل شده‌اند اما مدل تولیدی وفاداری زیادی به نسخه مفهومی دارد. رینگ‌ها ابعاد 16 تا 19 اینچی داشته و صندوق‌عقب این خودرو نیز حجم 420 لیتری دارد.

در ویدئوی منتشر شده از این خودرو، شاهد تریم فول اسپورت از این سدان هستیم که ظاهر کاملاً جذابی دارد. A کلاس به اندازه CLA شیک بوده اما فاقد خط سقف بسیار خمیده و همچنین فضای سر محدود برادر بزرگ‌تر خود می‌باشد. نمای جلوی این خودرو اساساً با نسخه 5 درب هاچبک خود مشابه بوده و البته به سادگی می‌توان آن را با CLS اشتباه گرفت. این سه خودروی یاد شده بنا به گفته مرسدس دارای نمای جلوی "شکارچی" برند بوده و البته این نما در همه محصولات مرسدس بکار نخواهد رفت. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر این سدان آلمانی را به شکل کامل ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید