دزدی از توریست فرانسوی در جاده شمال

راننده مسافربر که چمدان یک توریست فرانسوی را سرقت کرده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

کد خبر : ۵۶۱۲۹
بازدید : ۱۳۰۱

راننده مسافربر که چمدان یک توریست فرانسوی را سرقت کرده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.این مرد فرانسوی که قصد سفر به چالوس را داشت سوار بر یک خودروی مسافربری راهی شمال کشور شد. حوالی ظهر وی برای صرف ناهار مقابل یک رستوران بین راهی توقف کرد، اما دقایقی بعد که از رستوران خارج شد تا سوار بر خودرو به سفرش ادامه دهد متوجه غیبت راننده شد.

این در حالی بود که تمامی وسایل مرد فرانسوی نیز در خودرو مانده بود. لحظاتی بعد که وی مطمئن شد وسایلش از سوی راننده سرقت شده از کارگر رستوران خواست موضوع را به پلیس خبر دهد.


سرهنگ حسنعلی فیروزخواه - فرمانده انتظامی کرج - گفت: با اعلام گزارش این سرقت موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۳۴ گرمدره قرار گرفت. بلافاصله کار بررسی دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین‌ها و مسیر حرکت خودرو آغاز و در کمتر از یک ساعت پلیس موفق به شناسایی خودرو و دستگیری راننده شد.

وی در بازجویی‌ها وقتی خود را با شواهد و مدارک مستند رو به رو دید لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت ۵۰ یورو، ۴۰۰ هزار تومان پول نقد، چمدان و وسایل توریست فرانسوی اعتراف کرد. متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار دادسرا قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید