تصویر/ بینایی‌ام را می خواهم

تصویر/ بینایی‌ام را می خواهم

هوادار تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل پرتاب اشیا در فینال جام حذفی، بینایی چشم راستش را از دست داده است گفت: می خواهم یک بار دیگر بینایی چشمم را بازیابم تا دختر 16 ماهه خود را با هر دو چشم ببینم.

کد خبر : ۵۶۴۷۳
بازدید : ۲۲۹۵

تصویر/ بینایی‌ام را می خواهم

هوادار تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل پرتاب اشیا در فینال جام حذفی، بینایی چشم راستش را از دست داده است گفت: می‌خواهم یک بار دیگر بینایی چشمم را بازیابم تا دختر ۱۶ ماهه خود را با هر دو چشم ببینم.

اسماعیل بهداروند که برای معالجه چشمانش به بیمارستان دکتر خدادوست شیراز مراجعه کرده بود چهارشنبه افزود: از ساعت ۱۲ ظهر سیزدهم اردیبهشت ماه برای دیدن بازی استقلال با خونه خونه بابل در فینال جام حذفی وارد ورزشگاه خرمشهر شدم و در جایگاه مخصوص قرار گرفتم.

وی اضافه کرد: ازسمت تماشاگرانی که منتسب به خونه به خونه و صنعتت نفت بودند شروع به پرتاب سنگ، صندلی و دیگر اشیا شد و زمانی که تیم استقلال گل برتری را به ثمر رساند، پرتاب اشیا شدت بیشتری گرفت. بهداروند ادامه داد: در حالی که خوشحالی می‌کردم یکی از اشیای ریز به چشم راستم اصابت کرد که اطمینان دارم که این شی با یک وسیله پرتاب شد چرا که با دست نمی‌توان به این دقیقی به هدف زد.

وی که اهل شهرستان لالی از توابع استان خوزستان است گفت: ۳۴ سال سن دارم و همیشه طرفدار استقلال بوده ام و خواهم ماند، اما انتظار دارم که بازیکنان و مسئولان باشگاه استقلال و وزیر ورزش و جوانان به من کمک کنند. بهداروند افزود: در شرکت کشت و صنعت امیرکبیر اهواز به عنوان جوشکار ماهر مدت هشت سال است که کار می‌کنم و قرار بود در همین روز‌ها استخدام رسمی شوم که این اتفاق برایم افتاد.

وی گفت: مسئولان شرکت کشت و صنعت تماس گرفتند و گفتند نگران شغلت نباش و امیدوارم کارم را تغییر دهند، چون دیگر چشمی ندارم که با آن جوشکاری کنم و اینکه حمایت کردند سپاسگزارم. این هوادار مصدوم تیم استقلال ادامه داد: فرهاد مجیدی، مهدی رحتمی و فرشید اسماعیلی چند بار تماس گرفتند و اعلام کردند که حمایت خواهیم کرد و اگر این اتفاق هم رخ ندهد استقلالی خواهم بود و عشق به تیمم را ادامه می‌دهم.

وی گفت: رئیس سازمان لیگ تماس گرفت و گفت: با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و قول دادند شغلم را عوض کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و سرنوشت من به سرنوشت سرباز احمدی که چند سال پیش در ورزشگاه اصفهان با پرتاب ترقه چشمش را از دست داد، دچار نشوم.

بهداروند افزود: به نظر من این شخصی که دست به چنین کاری زد و منجر به این اتفاق تلخ شد اصلا هوادار فوتبال نیست و هیچ وقت اورا نمی‌بخشم.

وی گفت: متاسفانه به هنگام ورود به ورزشگاه کنترل خوبی صورت نگرفت و گرنه نباید این همه اشیا وارد ورزشگاه می‌شد. وی از پرسنل بیمارستان دکتر خدا دوست به ویژه دکتر شهرزاد و دکتر نعمتی که تلاش کردند تا چشمم تخلیه نشود تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم زحمات آن‌ها را جبران کنم.

پزشک معالج این بیمار هم به ایرنا گفت: با ضربه شدیدی که به چشم بهداروند خورده پارگی‌های شدیدی در قسمت‌های مختلف چشمش ایجاد شده که پزشکان آن را ترمیم کردند تا چشم تخلیه نشود که این امر محقق شد.
دکترعلی جان نعمتی ادامه داد: متاسفانه به شبکیه چشم این طرفدار استقلال ضربه شدیدی وارد شده است که فعلا قابلیت بینایی ندارد.

وی گفت: با این حال ناامید نیستیم و مراحل درمانی را دنبال خواهیم کرد تا بینیم عصب کار می‌کند یا خیر.
نعمتی ادامه داد: تمام پزشکان متخصص این بیمارستان تلاش خود را انجام خواهند و در زمینه پرداخت هزینه نیز مساعدت‌هایی صورت گرفته است.

این پزشک متخصص چشم با بیان اینکه باید در ورزشگاه‌ها و بین تماشاگران فرهنگ سازی شود تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم افزود: مسئولان امر باید دراین زمینه کار بیشتری انجام دهند تا جوانانی که برای پرکردن اوقات فراغت وارد ورزشگاه می‌شوند، آسیب نبینند.

وی گفت: بهداروند باید امیدوار باشد و با روحیه بالا کمک کند تا پزشکان نیز به معالجات خود ادامه دهند.
دیدار تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی که سیزدهم اردیبهشت ۹۷ در خرمشهر برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال پایان یافت و این تیم برای هفتمین بار فاتح جام حذفی شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید