شتاب فولکس برای تولید خودروهای الکتریکی

شتاب فولکس برای تولید خودروهای الکتریکی

بلومبرگ خبرگزاری مشهور اقتصادی گزارش داده هربرت دیس مدیرعامل جدید برند فولکس برنامه دارد تا سال 2025 حجم فروش خودروهای الکتریکی گروه فولکس را به بیش از 3 میلیون دستگاه برساند.

کد خبر : ۵۶۵۹۱
بازدید : ۱۵۹۲

فرادید | سرمایه‌گذاری 30 میلیارد یورویی فولکس در زمینه تولید خودروهای الکتریکی، خبر از موج جدید حضور برندهای بزرگ این صنعت در بخش محصولات الکتریکی می‌دهد. فولکس‌واگن که با تمرکز روی ساخت باطری‌های پیشرفته لیتیوم -یون بردبلند تلاش دارد تا تولیدات خود در حوزه محصولات الکتریکی را به سالانه میلیون دستگاه افزایش دهد اخیرا پیش‌بینی خود در زمینه آینده بازار خودروهای الکتریکی را دو برابر میزان قبلی افزایش داده است.

شتاب فولکس برای تولید خودروهای الکتریکی
به گزارش فرادید، قراردادی که اخیرا این شرکت در زمینه تولید باتری‌های الکتریکی به امضا رسانده به اندازه کل سهم بازار شرکت تسلا بوده و نشانه‌ای قوی برای توسعه این بازار در سال‌های آتی است. فولکس‌واگن که پس از رسوایی دیزل‌گیت در پی تغییر استراتژی خود در زمینه تولید خودرو است، در نظر دارد تولیدات جدید خود در زمینه باتری‌های لیتیوم - یون را در دامنه گسترده‌ای توسط زیرمجموعه‌هایش از قبیل پورشه، آئودی، اشکودا و سئات موزد استفاده قرار دهد.

شتاب فولکس برای تولید خودروهای الکتریکی

با هدایت اتحادیه اروپا و دولت چین که روی هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و تغییرات اقلیمی تمرکز دارند، بازار خودروهای الکتریکی پیوسته در حال رشد است. این بازار گرچه فعلا کوچک بوده ولی بررسی ذائقه خریداران و ترند بازار از تغییرات چشمگیری حکایت دارد که خرید خودروهایی با موتور درون‌سوز بنزینی یا دیزلی را با افت شدید روبرو می‌کند.

شتاب فولکس برای تولید خودروهای الکتریکی
بلومبرگ خبرگزاری مشهور اقتصادی گزارش داده هربرت دیس مدیرعامل جدید برند فولکس برنامه دارد تا سال 2025 حجم فروش خودروهای الکتریکی گروه فولکس را به بیش از 3 میلیون دستگاه برساند. از این میزان حدود 800هزار دستگاه متعلق به آئودی است و فولکس‌واگن، اشکودا، سئات و پورشه دیگر برندهایی هستند که در این زمینه جزو برنامه بزرگ کنسرسیوم فولکس‌واگن هستند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید