تیراندازی مرگبار در مشهد

تیراندازی مرگبار در مشهد

مردی جوان درحالی که اسلحه کلاشینکفی در دست داشت از خودرو پیاده شد. وی ناگهان دو سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ را که کنار خیابان داخل خودرو نشسته بودند هدف گرفت و آن‌ها را به رگبار بست، بعد از آن سوار خودروی پراید شده و از محل متواری شد. در این حادثه هر دو سرنشین پژو جان باختند.

کد خبر : ۵۶۶۲۹
بازدید : ۱۳۸۵

تیراندازی مرگبار در مشهد

دو مرد مسلح در اقدامی هولناک سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ را به رگبار بستند. ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه ظهر ۲۲ اردیبهشت رهگذرانی که در حال عبور از میدان جمهوری مشهد بودند با صحنه وحشتناکی مواجه شدند.

یک خودروی پراید کنار خیابان توقف کرد و مردی جوان درحالی که اسلحه کلاشینکفی در دست داشت از خودرو پیاده شد. وی ناگهان دو سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ را که کنار خیابان داخل خودرو نشسته بودند هدف گرفت و آن‌ها را به رگبار بست، بعد از آن سوار خودروی پراید شده و از محل متواری شد. در این حادثه هر دو سرنشین پژو جان باختند.

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل مشهد از سوی مأموران کلانتری در جریان تیراندازی مرگبار در میدان جمهوری قرار گرفت. با اعلام این خبر بازپرس احمدی‌نژاد و تیم تحقیق راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ که دو جوان ۳۶ و ۳۴ ساله بوده قصد داشتند به کلانتری بروند و موضوعی را مطرح کنند، اما به‌دلیل نامشخصی کنار خیابان داخل خودرو نشسته بودند.

در همین لحظه سرنشینان پراید که ظاهراً از قبل در کمین آن‌ها بوده و ردشان را زده بودند به سمت دو سرنشین پژو تیراندازی می‌کنند. همچنین در ادامه بررسی‌ها روشن شد که سرنشینان پژو با چند نفر اختلاف قدیمی داشته و چند شکایت نیز در دادسرا داشته‌اند. بدین ترتیب این احتمال از سوی بازپرس جنایی مطرح شد که سرنشینان پراید به انگیزه انتقامگیری دست به قتل زده‌اند. تحقیقات در این خصوص به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید