عاقبت دو سرکرده قتل‌های سریالی

عاقبت دو سرکرده قتل‌های سریالی

دو سرکرده باند سرقت مسلحانه و قتل‌های سریالی در استان گلستان و مازندران صبح دیروز در زندان گرگان اعدام شدند.

کد خبر : ۵۶۶۴۳
بازدید : ۲۶۷۴

دو سرکرده باند سرقت مسلحانه و قتل‌های سریالی در استان گلستان و مازندران صبح دیروز در زندان گرگان اعدام شدند. این دو مجرم به اتهام ارتکاب ۱۳ فقره قتل عمدی و ۸۰ سرقت مسلحانه به اعدام محکوم شده بودند.

اعدام دو سرکرده قتل‌های سریالی

هادی هاشمیان - رئیس‌کل دادگستری استان گلستان- با اعلام این خبر گفت: حکم اعدام متهمان ردیف اول و دوم این پرونده ۸ هزار صفحه‌ای که در دیوان عالی کشور تأیید شده بود صبح دیروز در محوطه زندان گرگان اجرا شد. متهم سوم این پرونده نیز به نفی بلد (تبعید) محکوم شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان افزود: رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه از بهمن ۹۵ در دادگاه انقلاب گرگان آغاز شده بود.

اعضای این باند در بهار ۹۴ یک راننده سواری را مقابل چشمان وحشت زده خانواده‌اش به قتل رساندند. آن‌ها وقتی می‌خواستند خودرو این مرد را سرقت کنند با مقاومت او رو به رو شده و او را به قتل رساندند. اما با شکایت همسر مقتول و مشخصاتی که او از عاملان جنایت در اختیار پلیس قرار داد مرد جنایتکار و دو پسرش که همدستش بودند دستگیر شدند.

بدین ترتیب متهمان در بازجویی‌ها به قتل راننده خودرو و دو جنایت دیگر با همدستی مردی به نام تیمور اعتراف کردند. آن‌ها مدعی شدند با همدستی چند مرد دیگر و در حالی که به تفنگ کلاشنیکف و کلت کمری مجهز بودند به سرقت تراکتور، موتور آب و خودرو پرداخته و هرکس مقاومت می‌کرد با شلیک گلوله وی را می‌کشتند.

بدین ترتیب همه اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند. اعضای این باند، دام، انواع ماشین‌آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودرو‌های سواری را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت مال‌باختگان، آنان را با اسلحه به قتل می‌رساندند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید