راز پنهان موفقیت تویوتا در جهان

راز پنهان موفقیت تویوتا در جهان

تویوتا که توانسته با افزایش 5 واحدی در نمره خود نسبت به سال 2017، به حد نصاب جدید 333 برسد بهترین عملکرد خود را در سال 2018 در 3سال اخیر از خود به جای گذاشته است.

کد خبر : ۵۶۸۰۰
بازدید : ۲۴۵۰

فرادید | بررسی عملکرد خودروسازان بزرگ جهان در بازار آمریکای شمالی نشان می‌دهد از بین 6 خودروساز بزرگ این بازار یعنی تویوتا، نیسان، هوندا، جنرال موتورز، فورد و فیات کریسلر این تنها تویوتا است که در 18 سال اخیر همواره بالاترین نرخ را در زمینه قوت تولید قطعات و ایجاد رابطه قدرمند با تامین‌کنندگان تجهیزات به خود اختصاص داده و وضعیت با ثباتی داشته است.

راز پنهان موفقیت تویوتا در جهان
به گزارش فرادید ، در عین حال این شرکت تنها برندی است که موفق شده امسال نمرات بالاتری به دست آورد و در زمینه تعمیق زنجیره تامین خود با رشد روبرو گردد. این موفقیت در حالی حاصل شده که نیسان، هوندا، جنرال موتورز، فورد و فیات کریسلر وضعیتی نزولی داشته و در مقایسه با وضعیت سال 2017 سقوط کرده‌اند.

راز پنهان موفقیت تویوتا در جهان

نمودار رابطه تولیدکننده- قطعه‌ساز/تامین‌کننده در صنعت خودروسازی که تویوتا در آن بالاترین امتیاز را دارد

ارزیابی ارتباط بین تامین کنندگان قطعات و تجهیزات با خودروسازان که سالانه به صورت مستمر از 496 فروشنده و 684 تامین‌کننده درجه اول (Tier-1) به دست می‌آید به خوبی از وضعیت برجسته برند تویوتا در این زمینه خبر می‌دهد و سطح بالای صداقت، ارتباطات باز و اعتماد را در این شرکت نشان می‌دهد. تویوتا که توانسته با افزایش 5 واحدی در نمره خود نسبت به سال 2017، به حد نصاب جدید 333 برسد بهترین عملکرد خود را در سال 2018 در 3سال اخیر از خود به جای گذاشته است. این در حالی است که امتیاز برندهای هوندا، جنرال موتورز، فورد، فیات کریسلر و نیسان در این بررسی به ترتیب معادل 312، 287، 250، 204 و 182 بوده است که در مقایسه با امتیاز سال 2017 از وضعیتی کاملا نزولی حکایت دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید