آئودی کیو ۸، ارباب حلقه‌ها!

آئودی کیو ۸، ارباب حلقه‌ها!

آئودی قصد دارد تا نسخه RS این خودرو را نیز به بازار عرضه کند که از پیشرانه مشترک با لامبورگینی اوروس بهره می‌برد. این پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژ، قادر خواهد بود تا بیشینه قدرت 650 اسب‌بخار را تولید کند.

کد خبر : ۵۶۸۹۶
بازدید : ۳۳۰۰

آئودی برای بار دیگر، تیزری از SUV جدید خود یعنی کیو8را منتشر کرد، اما اینبار در این تصویر، ظاهر شیک و خاص این خودرو، بیشتر نمایان است و تا حدودی می‌توان در مورد خطوط بدنه این خودرو اظهار نظر کرد. در واقع آئودی با عرضه کیو8، ورود قدرتمندانه‌ای را به سگمنت SUVهای پریمیوم دارد. در زیر پوست طراحی خاص و جذاب کیو8البته پلتفرم مشهور MLB که با لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و آئودی Q7یکسان است،دیده می‌شود.

آئودی کیو8، ارباب حلقه‌ها !

گویا کیو8 دارای نسخه E-Tron پلاگ‌این هیبریدی است که از همکاری یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر در کنار یک پیشرانه الکتریکی نیرویی معادل 438 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 700 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این خودرو با دارابودن یک باتری 17.9 کیلووات ساعتی، قادر است تا بیشینه مسافت 60 کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی بپیماید. پس از رونمایی و عرضه این خودرو، آئودی قصد دارد تا نسخه RS این خودرو را نیز به بازار عرضه کند که از پیشرانه مشترک با لامبورگینی اوروس بهره می‌برد. این پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژ، قادر خواهد بود تا بیشینه قدرت 650 اسب‌بخار را تولید کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید