ساختمان نیمه کاره جان چهار کارگر را گرفت

چهار کارگر بر اثر تخریب ساختمان نیمه‌کاره جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۵۶۹۵۰
بازدید : ۱۲۹۲

ساعت ٩:٣٠ روز جمعه یک مورد حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری شده در خیابان نیاوران، بالاتر از خیابان یاسر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به همراه عوامل شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

محل حادثه قطعه زمینی به وسعت ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر بوده که به عمق پنج متر گودبرداری شده بود. به گفته حاضران، به دلیل این‌که روزِ تعطیل بوده، فعالیت‌های عمرانی در محل انجام نمی‌شده است. کارگران هم در حال استراحت و رسیدگی به امور شخصی خود بودند که به یکباره دیوار بخش جنوبی کارگاه به

وسعت حدود ۱۵ تا ۲۰ متر تخریب می‌شود. اطلاعات اولیه حاکی از محبوس بودن تعدادی از کارگران بود. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جست‌وجو، آواربرداری و خاک‌برداری را با تجهیزات دستی و مکانیکی موجود در محل آغاز کردند.

در دقایق اولیه، دو کارگر حدود ۳۰ ساله از زیر آوار بیرون کشیده شدند. این دو کارگر تحویل عوامل اورژانس شدند. از آن‌جا که احتمال می‌رفت افراد دیگری نیز زیر آوار باشند، آتش‌نشانان به کار خود ادامه دادند. ساعتی بعد دو کارگر دیگر از زیر آوار بیرون کشیده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد هر چهار نفر در همان ساعات اولیه جان خود را از دست داده‌اند. محل برای تحقیق درباره علت حادثه، تحویلِ عوامل نیروی انتظامی و مالکان شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید