میهمانی آزادی به قتل ختم شد!

میهمانی آزادی به قتل ختم شد!

میهمانی مجردی به‌مناسبت آزادی از زندان با جنایت پایان یافت. پسر جوان که به‌خاطر آزادی دوستش در خانه‌شان میهمانی برپا کرده بود، با ضربات چاقوی همان دوستش به قتل رسید.

کد خبر : ۵۶۹۵۳
بازدید : ۲۳۳۱

میهمانی آزادی به قتل ختم شد!

میهمانی مجردی به‌مناسبت آزادی از زندان با جنایت پایان یافت. پسر جوان که به‌خاطر آزادی دوستش در خانه‌شان میهمانی برپا کرده بود، با ضربات چاقوی همان دوستش به قتل رسید.

قاتل که یکی از اوباش معروف پایتخت است و چندی پیش با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شده بود، این‌بار پس از آزادی از زندان به اتهام قتل عمد تحت‌ تعقیب قرار گرفت.

ساعت ٢٠ روز چهارشنبه، ٢٦ اردیبهشت‌ماه امسال گزارش یک قتل بر اثر اصابت جسم تیز، به کلانتری ١٦٣ ولنجک اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری محل مشخص شد فردی حدودا ٣٥ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است.

بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران اعلام شد. پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» تشکیل شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

در تحقیقات به عمل آمده از دو فرد مجروح دیگر صحنه جنایت که به همراه مقتول برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده بودند، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از اراذل ‌و اوباش سطح یک تهران به‌عنوان قاتل متواری‌شده از صحنه درگیری شدند.
دو مجروح حادثه در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفتند: «قاتل متواری به نام «وحید» از مجرمان سابقه‌دار و اراذل‌ و‌ اوباش سطح یک تهران است و چند ماه پیش و پس از اصابت گلوله پلیس، دستگیر و روانه زندان شده بود، اما پس از گذشت مدتی کوتاه و با تأمین قرار قانونی توانست از زندان آزاد شود.

به همین بهانه یعنی آزادی وحید از زندان، مقتول که از دوستان وحید است، در خانه‌ای مجردی‌اش در منطقه ولنجک اقدام به برگزاری یک میهمانی مجردی کرد. ما دو نفر نیز در آن میهمانی حضور داشتیم. پس از مصرف مشروبات الکلی، ناگهان بین مقتول و قاتل درگیری لفظی ایجاد شد و در ادامه وحید با سلاح سرد همراهش چندین ضربه به مقتول زد. ما دو نفر قصد جداکردن آنها را داشتیم که وحید ما را نیز با چاقو زد و پس از آن به سرعت از خانه خارج شد.»

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره جزییات این پرونده گفت: «متهم پرونده از اراذل ‌و ‌اوباش سطح یک تهران است که پیش از این، ‌بارها به اتهام نزاع و درگیری دستگیر و روانه زندان شده بود. آخرین‌بار نیز توسط پلیس امنیت عمومی و پس از اصابت گلوله ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

درحال حاضر این متهم سابقه‌دار به اتهام قتل عمـد تحت تعقیب قرار گرفته و هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران درباره شناسایی مخفیگاه و دستگیری دوباره وی انجام شده است.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید