قربانی شدن دختر به دست نامادری

قربانی شدن دختر به دست نامادری

اهالی روستای مبارکه بافق خواهان رسیدگی سریع به پرونده قتل دختر جوان به دست نامادری اش شدند. این ماجرای تلخ همزمان با ناپدید شدن دختر بیست ساله‌ای در روستای مبارکه بافق آغاز شد.

کد خبر : ۵۷۰۱۹
بازدید : ۱۱۴۰

قربانی شدن دختر به دست نامادری اهالی روستای مبارکه بافق خواهان رسیدگی سریع به پرونده قتل دختر جوان به دست نامادری اش شدند. این ماجرای تلخ همزمان با ناپدید شدن دختر بیست ساله‌ای در روستای مبارکه بافق آغاز شد. مأموران پلیس پس از ۴ روز جست‌و‌جو جسد این دختر را در گودالی پیدا کردند و نامادری این دختر ۲۰ ساله به قتل وی اعتراف کرد.

در پی فاش شدن این جنایت و درخواست عمومی برای مجازات نامادری دادستان شهرستان بافق ضمن دعوت مردم روستای مبارکه و شهر بافق به حفظ آرامش تأکید کرد به پرونده قتل دختر جوان در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

پدر این دختر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به کلانتری خبر داده بود دخترش از خانه فرار کرده است. مأموران پس از تشکیل پرونده، از طریق شگرد‌های پلیسی و رصد پیامک‌های این دختر به برخی مشکلات خانوادگی او پی برده و سرانجام جسدش را در باغ پدری در داخل یک گودال پیدا کردند.

محمدرضا آیت‌اللهی رئیس پزشکی قانونی بافق در این باره گفت: هنوز انگیزه قاتل مشخص نیست، ولی اختلافات خانوادگی می‌تواند علت این قتل باشد. به گفته اهالی محل، نجمه با ۲۰ سال سن تا دوم راهنمایی ادامه تحصیل داده بود و پس از مرگ مادرش و ازدواج دوباره پدرش از رفت و آمد با خانواده مادری محروم شده بود.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید