تصادف هولناک جت اسکی‌ها در چالوس

برخورد شدید دو جت اسکی در سواحل غربی مازندران یک زن را به کام مرگ برد. این حادثه ساعت ۲ ظهر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در آب‌های ساحلی منطقه هچیرود چالوس رخ داد و در چشم برهم زدنی آرامش ساحل را به‌هم ریخت.

کد خبر : ۵۷۰۲۲
بازدید : ۱۵۰۱
برخورد شدید دو جت اسکی در سواحل غربی مازندران یک زن را به کام مرگ برد. این حادثه ساعت ۲ ظهر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در آب‌های ساحلی منطقه هچیرود چالوس رخ داد و در چشم برهم زدنی آرامش ساحل را به‌هم ریخت. زن و مرد جوان سوار بر جت اسکی با سرعت در میان آب‌های نیلگون حرکت می‌کردند که ناگهان کنترل جت اسکی از دستشان خارج شد و با سرعت زیاد به یکدیگر برخورد کردند و به داخل آب پرت شدند.
چند نفر از شاهدان این صحنه دلخراش برای نجات بسرعت به آب زدند و با تلاش فراوان هر دو نفر را به سواحل نمک آبرود رساندند. دقایقی بعد امدادگران اورژانس به معاینه آن‌ها پرداختند، اما مشخص شد زن ۲۸ ساله بر اثر شدت برخورد و سقوط در آب جان باخته است. مرد ۳۰ ساله نیز که بشدت مصدوم شده و در شرایط هوشیاری پایینی قرار داشت به بیمارستان منتقل شد.
زکریا اشکپور، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: مرد جوان دچار افت سطح هوشیاری شده بود و پس از انجام مراقبت‌های اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شد. آخرین حادثه برخورد جت اسکی در شهرک نمک آبرود که به مرگ ۲ نفر از یک خانواده (دایی و خواهرزاده) انجامید مربوط به تابستان سال ۹۵ بود که بیشترین واکنش‌های رسانه‌ای را در پی داشت.
رئیس هیأت نجات غریق غرب مازندران نیز پیش‌تر با اشاره به غرق شدن تعدادی از مسافران قایق‌ها، جت اسکی‌ها و حتی خود قایقرانان، بر ضرورت تشکیل کلاس‌های آموزشی برای افزایش ضریب امنیت جت اسکی رانی در دریای مازندران تأکید کرده بود.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید