درگیری ماموران سد معبر شهرداری با پلیس

مأموران سد معبر شهرداری منطقه ١٥ تهران که با ماموران پلیس درگیر شده و فیلم آن را منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۷۰۲۳
بازدید : ۲۳۹۹

مأموران سد معبر شهرداری منطقه ١٥ تهران که با ماموران پلیس درگیر شده و فیلم آن را منتشر کرده بودند، دستگیر شدند. سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری معروف‌ترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشرشده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با ماموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی اظهار کرد: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی از درگیری ماموران سدمعبر شهرداری منطقه ١٥ با ماموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی که درحال انجام وظیفه بودند، در فضای مجازی منتشر شد.

وی با بیان این‌که در این فیلم تصاویری از ضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند، چراکه براساس قانون اقدام آن‌ها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه‌سال زندان در پی دارد. ضمن این‌که متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: براساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده و استفاده از عناوین خارجی، مغایر قانون و جرم است، مگر این‌که مجوز‌های مربوط به آن صادر شود، در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید