دستگیری قاتل صاحبخانه

دستگیری قاتل صاحبخانه

یک ماه پس از قتل مرد میانسال در غرب تهران کارآگاهان با دستگیری مستأجر وی یک گام به حل این معمای جنایی نزدیک شدند.

کد خبر : ۵۷۱۰۴
بازدید : ۱۳۱۰

دستگیری مستاجر در قتل صاحبخانه

یک ماه پس از قتل مرد میانسال در غرب تهران کارآگاهان با دستگیری مستأجر وی یک گام به حل این معمای جنایی نزدیک شدند. ساعت ۱۲ ظهر ۳ اردیبهشت تیراندازی مرگباری در میدان تره بار شهرک قدس به بازپرس کشیک قتل تهران اعلام شد. به‌دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. با حضور در محل آن‌ها با جسد مرد ۶۵ ساله‌ای کنار خودرو پرایدش مواجه شدند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که مرد میانسال با شلیک اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده است. این درحالی بود که کارآگاهان در تحقیقات میدانی متوجه شدند شلیک از سوی سرنشین یک خودروی ۲۰۶ رخ داده و پس از جنایت از محل متواری شده است.

در ادامه تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که مرد میانسال چندی پیش آپارتمانش را به فردی به نام رستم اجاره داده، اما با او دچار اختلاف و درگیری شده و مستأجر از تحویل آپارتمان خودداری کرده بود. مقتول هم که می‌بیند نمی‌تواند خانه‌اش را پس بگیرد از او شکایت می‌کند.

از آنجایی که احتمال می‌رفت کینه قدیمی رستم، انگیزه‌ای برای جنایت باشد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به محل سکونت او در منطقه سعادت آباد رفتند. اما مرد ۴۵ ساله در خانه‌اش نبود و بررسی‌ها نشان می‌داد که از زمان قتل ناپدید شده است.

با توجه به شواهد، دلایل و قرائن به دست آمده، احتمال دست داشتن رستم در این جنایت قوت گرفت و کارآگاهان جنایی موفق شدند رد مرد میانسال را در یکی از شهرستان‌های استان کرمان بزنند. در نهایت ۲۹ اردیبهشت وی دستگیر شد.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مظنون اصلی پرونده در تحقیقات اولیه منکر جنایت است، اما مدارک و شواهدی در دست است که احتمال وقوع جنایت از سوی رستم را مطرح می‌کند. به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد میانسال با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید