کلاهبرداران تلفنی در دام پلیس

گروهی از تبهکاران حرفه‌ای که با برقراری تماس تلفنی و به بهانه برنده شدن در قرعه کشی از مردم دست به کلاهبرداری می‌زدند، در شهرستان مهاباد دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۷۱۸۲
بازدید : ۹۶۹

گروهی از تبهکاران حرفه‌ای که با برقراری تماس تلفنی و به بهانه برنده شدن در قرعه کشی از مردم دست به کلاهبرداری می‌زدند، در شهرستان مهاباد دستگیر شدند. سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد روز سه شنبه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری تلفنی در قالب برنده شدن در قرعه کشی مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و بعد از انجام تحقیقات و عملیات پلیسی، مخفیگاه کلاهبرداران شناسایی شد.

وی ادامه داد: این افراد سودجو با چرب زبانی شهروندان را برای واریز و دریافت مبالغ پیشنهادی به عابر بانک‌ها کشانده و از آنان می‌خواستند مبلغی را به شماره کارت شخصی انتقال دهند. وی یادآور شد: در این زمینه پنج کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شدند و به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی به تماس‌های تلفنی افراد مشکوک در خصوص برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی توجه نکنند. امسال این نخستین مورد در خصوص دستگیری گروه کلاهبرداران تلفنی در مهاباد بوده است. شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید