تیراندازی به منزل مسکونی با هدف انتقام

یک منبع آگاه در گچساران گفت: تیراندازی نیمه‌های شب گذشته در یکی از محلات شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مصدومی نداشته است.

کد خبر : ۵۷۱۹۲
بازدید : ۹۷۵

یک منبع آگاه در گچساران گفت: تیراندازی نیمه‌های شب گذشته در یکی از محلات شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مصدومی نداشته است. این منبع آگاه گفت: نیمه‌های شب گذشته فردی ناشناس با شلیک گلوله به در و دیوار محل سکونت یکی از شهروندان ساکن در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران سبب رعب و وحشت مردم و اهالی محل شد.

وی که نخواست نامش فاش شود، اظهارداشت: البته صاحب منزل مسکونی که گلوله‌ها به در و دیوار خانه وی برخورد کرده مدعی است چندروز گذشته با فردی نزاع داشته و احتمال اینکه همان فرد دست به چنین اقدامی زده باشد، وجود دارد. وی افزود: دستور بازداشت فرد مظنون صادر و بزودی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی معرفی می‌شود. این منبع آگاه تاکید کرد که گلوله‌های شلیک شده شب گذشته فقط به در و دیوار برخورد کرده و مصدومیتی برای کسی پیش نیامده است.

وی گفت: هم اکنون شهر دوگنبدان و محله مورد نظر در امنیت کامل بوده و مشکل ناامنی وجود ندارد. این منبع آگاه از جمع آوری تعدادی " پوکه " در این محله هم خبرداد و خاطرنشان کرد: "پوکه"های کشف شده در اختیار نیروی انتظامی است. شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از شهر‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید