شرایط جدید فروش فوری پژو405 اعلام شد

شرایط جدید فروش فوری پژو405 اعلام شد

لازم به ذکر است امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .همچنین امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره با تخفیف ویژه برای شرکت کنندگان در این طرح فراهم است.

کد خبر : ۵۷۱۹۸
بازدید : ۲۰۰۶

ایران خودرو در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، خودروی پژو 405 را در دو تیپ بنزینی و دوگانه سوز به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار نماید. شرايط فروش فوري خودروي پژو 405 بنزيني و دوگانه با ظرفيت محدود از فردا چهارشنبه مورخ 97/03/02 به مناسبت آزاد سازي خرمشهر تا زمان تكميل ظرفيت، به شرح موارد زير اعلام مي گردد. قیمت اعلامی برای نمونه های بنزینی و دوگانه سوز این خودرو به ترتیب 30.811 و 32.495 میلیون تومان بوده ضمن اینکه امکان انتخاب 4رنگ مشکی، خاکستری متال، سفید و نقره‌ای فراهم است.

شرایط جدید فروش فوری پژو405 اعلام شد

ایران خودرو اعلام کرده ظرف 30 روز این خودروها را تحویل متقاضیان می‌دهد.در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو می باشد. لازم به ذکر است امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .همچنین امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره با تخفیف ویژه برای شرکت کنندگان در این طرح فراهم است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید