شانس تولید ب.ام.و ایکس8 بالاست

شانس تولید ب.ام.و ایکس8 بالاست

حال درحالی‌که آئودی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک کراس‌اوور جدید کیو8را به‌عنوان نمونه‌ای ارزان‌تر از لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا به بازار عرضه کند، به گزارش اتوکار، ممکن است ب‌ام‌و هم طی دو سال آینده مدل ایکس8را تولید نماید.

کد خبر : ۵۷۲۰۴
بازدید : ۱۳۵۷

با اینکه هنوز کراس‌اوور پرچم‌دار ب‌ام‌و یعنی مدل ایکس7 معرفی نشده است اما مدت‌زمان زیادی است که شایعات فراوانی مبنی بر احتمال ساخت مدلایکس8مطرح شده است. حال درحالی‌که آئودی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک کراس‌اوور جدید کیو8را به‌عنوان نمونه‌ای ارزان‌تر از لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا به بازار عرضه کند، به گزارش اتوکار، ممکن است ب‌ام‌و هم طی دو سال آینده مدل ایکس8را تولید نماید.

شانس تولید ب.ام.و ایکس8 بالاست

طرح احتمالی نسل جدید ب.ام.و ایکس8 که توسط مجله آلمانی اتوبیلد منتشر شده است

مدیر بخش توسعهٔ محصولات ب‌.ام‌.و آقای کلاوس فرولیخ در این رابطه طی مصاحبه‌ای گفته است:«بازار فروش برای ایکس8خصوصاً در کشورهایی مثل چین وجود دارد اما در این مورد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. هر خودرو باید شخصیتی متمایز داشته باشد و این از حوزه‌هایی است که ارزیابی آن زمان زیادی لازم دارد. دراین‌ارتباط یکی از اولین تصمیم‌هایی که من در هنگام کار در بخش استراتژی محصولات ب‌ ام‌ و گرفتم ساخت مدل ایکس6 بر اساس ایکس5 بود. حالا هم شانس تولید ب.ام.و ایکس8 بالاست.»

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید