طرح جدید فروش فولکس پاسات اعلام شد

طرح جدید فروش فولکس پاسات اعلام شد

فولکس واگن پاسات 2018 با پیشرانه 4 سیلندر 1.8لیتری توربو در ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه، قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر را ارائه می‌دهد.

کد خبر : ۵۷۲۰۹
بازدید : ۱۵۰۸

شرکت ماموت خودرو شرایط دور جدید پیش فروش فولکس واگن پاسات را اعلام کرد.در اطلاعیه ی این شرکت قیمت پاسات برابر با 308 میلیون تومان عنوان شده است که نشان از افزایش 5میلیون تومانی در بهای این خودروی آلمانی دارد. بر اساس بخشنامه جدید، شرایط فروش پاسات با تحویل 30 روزه از صبح دیروز آغاز شده است. فولکس واگن پاسات 2018 با پیشرانه 4 سیلندر 1.8لیتری توربو در ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه، قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر را ارائه می‌دهد.

طرح جدید فروش فولکس پاسات اعلام شد

از جمله امکانات این سدان آلمانی می‌توان به کمربندهای سه نقطه‌ای و پیش کشنده برای تمام سرنشینان، 9 کیسه هوا، صفحه کیلومتر دیجیتال پیشرفته (کلاستر)، کروز کنترل، سقف پانوراما به همراه سانروف، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب به همراه ماساژور، فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی، امکان تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم اتوماتیک خاموش / روشن خودرو، جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته به همراه سیستم پارک خودکار و سنسور کنترل فاصله اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید