کلاهبرداری اینترنتی با کفش کهنه!

مرد کلاهبردار پس‌از دریافت سفارش فروش اینترنتی دستگاه بازی «ایکس باکس» برای مشتریان کفش کهنه ارسال می‌کرد

کد خبر : ۵۷۲۵۳
بازدید : ۹۱۵

مرد کلاهبردار پس‌از دریافت سفارش فروش اینترنتی دستگاه بازی «ایکس باکس» برای مشتریان کفش کهنه ارسال می‌کرد. چند روز قبل مرد جوانی به پلیس فتا اصفهان مراجعه کرد و گفت: دریکی از سایت‌های تبلیغ کالا اقدام به خرید اینترنتی یک دستگاه بازی «ایکس باکس» به مبلغ ۷ میلیون ریال کردم، اما چند روز بعد یک جفت کفش کهنه برایم ارسال شد در حالی که بشدت متعجب و عصبانی شده بودم با تلفن فروشنده تماس گرفتم، اما کسی پاسخگو نبود.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان- با اعلام این خبر گفت: پس از این شکایت بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. سرانجام متهم که جوانی ۲۶ ساله است شناسایی و دستگیر شد. متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرمش اعتراف کرد و انگیزه خود را سودجویی از طریق کلاهبرداری عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان با هشدار به شهروندان در خصوص نحوه خرید‌های اینترنتی گفت: کاربران فقط از سراچه‌های مجاز داخلی و دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند و در هنگام خرید نیز تا زمانی که کالا را مشاهده نکرده و از مرغوبیت آن اطمینان نیافته‌اید پولی بابت آن پرداخت نکنند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید