آغازفروش اقساطی اچ ۳۰ کراس اتوماتیک

آغازفروش اقساطی اچ ۳۰ کراس اتوماتیک

طرح فروش اقساطی اچ ۳۰ کراس اتوماتیک با قیمت مصوب ۵۰ میلیون و ۴۷ هزار تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه از روز دوشنبه هفتم خرداد آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۵۷۶۸۳
بازدید : ۹۱۸
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارج نهادن به اعتماد مشتریان، طرح فروش ویژه محصول پر فروش اچ ۳۰ کراس اتوماتیک را به صورت اقساطی در دستور کار قرار داده است. طرح فروش اقساطی اچ ۳۰ کراس اتوماتیک با قیمت مصوب ۵۰ میلیون و ۴۷ هزار تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه از روز دوشنبه هفتم خرداد آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
طرح فروش اقساطی اچ ۳۰ کراس اتوماتیک با قیمت مصوب ۵۰ میلیون و ۴۷ هزار تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه از دیروز دوشنبه هفتم خرداد آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
مشتریان می‌توانند به روش اقساطی و با پرداخت ۳۰ میلیون تومان وجه اولیه نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مابقی وجه خودرو را نیز در قالب دو چک شش ماهه، یا ۳ چک شش ماهه و یا ۴ چک شش ماهه قابل پرداخت کنند. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه و از مزایای آن بهره‌مند شوند. طرح فروش جدیددانگ فنگ اچ ۳۰ کراس اتوماتیکاز ساعت ۱۰ روز دوشنبه هفتم خرداد آغاز شده و تازمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید