حکم اعدام برای قاتل دختر ۹ ساله

حکم اعدام برای قاتل دختر ۹ ساله

مرد همسایه پس از ربودن دختربچه‌ای او را به قتل رساند. خانواده دختر ۹ ساله‌ای که توسط یکی از اقوام نزدیکش ربوده و به قتل رسیده بود برای قاتل درخواست اعدام کردند.

کد خبر : ۵۷۷۳۶
بازدید : ۸۷۷

حکم اعدام برای قاتل دختر ۹ ساله

مرد همسایه پس از ربودن دختربچه‌ای او را به قتل رساند. خانواده دختر ۹ ساله‌ای که توسط یکی از اقوام نزدیکش ربوده و به قتل رسیده بود برای قاتل درخواست اعدام کردند. این دختر بچه در روستای گچ شاهان شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان روز سی‌ام اردیبهشت امسال از خانه‌شان بیرون رفت تا به خانه پدربزرگش برود، اما به‌طرز مرموزی ناپدید شد تا اینکه در جنایتی هولناک به‌قتل رسید و جسدش را پیدا کردند.

به‌گزارش پلیس، عاطفه آن روز برای دیدن پدربزرگش به‌خانه او که حدود ۲۰۰ متر با خانه‌شان فاصله دارد رفت، اما دیگر بازنگشت. خانواده‌اش که بشدت نگران شده بودند تمام خانه‌های آشنایان را برای پیدا کردن عاطفه جست‌و‌جو کردند، اما اثری از او نیافتند.

در جریان جست‌و‌جوی اعضای خانواده یکی از همسایه‌ها به پدر عاطفه گفت: دخترش را بر ترک موتور مرد همسایه به نام عبدالواحد دیده است. پلیس ضمن تحقیق پی برد عبدالواحد در فاصله پنجاه متری خانواده عاطفه زندگی می‌کند و پسرعموی مادر او است.

پدر بزرگ عاطفه می‌گوید:وقتی به سراغش رفتیم او انکار کرد که عاطفه را دیده؛ اما مردم همه به او مشکوک شده بودند. اهالی محل عبدالواحد را تحت نظر گرفتند و در تعقیبش فاش شد که عاطفه را کشته و ۱۵۰۰ متر دورتر از خانه‌اش دفن کرده است تا اینکه مأموران جسد سوخته این دختربچه را از زیر خاک درآوردند و پزشکی قانونی گزارش داد که کمر عاطفه شکسته شده و قاتل خفه‌اش کرده است.

پدر عاطفه مرد سی و شش ساله‌ای است که مسافر کشی می‌کند؛ دو پسر کوچک دارد و عاطفه تنها دختر و فرزند بزرگش بود. قاتل عاطفه هم شغل خاصی نداشت و یک سال پیش ازدواج کرده بود. اکنون این مرد تحت بازجویی قرار دارد تا انگیزه‌اش از ارتکاب قتل دختربچه روشن شود.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید