جزئیات طرح جدید فروش محصولات سایپا

جزئیات طرح جدید فروش محصولات سایپا

سایپا اعلام کرده سود مشارکت در این طرح ۱۵ درص بوده که در صورت انصراف به ۱۲ درصد کاهش پیدا می‌کند ضمن اینکه تخفیف محصولات بسته به نوع آن‌ها بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان است.

کد خبر : ۵۸۱۵۴
بازدید : ۱۲۳۴
گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دور جدید پیش فروش محصولات خود را به مناسبت عید سعید فطر از فردا یکشنبه آغاز کند. لازم به ذکر است که از تاریخ اجرای بخشنامه کلیه شرایط پیش فروش قبلی از محل شرکت قطع و به شرایط جاری تغییر خواهد یافت. براین مبنا شرایط جدید پیش‌فروش محصولات سایپا به مناسبت عید سعید فطر از تاریخ ۹۷/۰۳/۲۰ ساعت ۱۰ صبح جاری می‌گردد.
. سایپا اعلام کرده سود مشارکت در این طرح 15 درص بوده که در صورت انصراف به 12 درصد کاهش پیدا می‌کند.
خانواده پراید شامل مدل‌های ۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ در کنار چانگان سی‌اس ۳۵، آریو، ساینا، تیبا و تیبا ۲ بنزینی و دوگانه‌سوز از جمله محصولاتی هستند که در طرح جدید پیش‌فروش گنجانده شده و از سوی متقاضیان قابل انتخاب هستند. سایپا اعلام کرده سود مشارکت در این طرح ۱۵ درص بوده که در صورت انصراف به ۱۲ درصد کاهش پیدا می‌کند. این شرکت اعلام کرده زمان ارسال دعوتنامه برای مشتریان از هفته چهارم مرداد لغایت هفته چهارم شهریور می‌باشد. تخفیف محصولات بسته به نوع آن‌ها بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان بوده و پیش‌پرداخت نیز از ارزان‌ترین خودرو‌ها تا گران‌ترین محصولات بین ۱۰ تا ۳۵ میلیون تومان متغیر است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید