بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی

بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی

حتی افرادی که آن‌چنان طرفدار فوتبال نیستند هم مسابقات جام جهانی را تماشا می‌کنند. اما این که با چه تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را ببینید، قطعا در لذتی که از تماشای بالاترین سطح فوتبال جهان می‌برید تاثیر بسیار زیادی دارد.

کد خبر : ۵۸۳۲۷
بازدید : ۱۱۶۵
بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی
حتی افرادی که آن‌چنان طرفدار فوتبال نیستند هم مسابقات جام جهانی را تماشا می‌کنند. اما این که با چه تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را ببینید، قطعا در لذتی که از تماشای بالاترین سطح فوتبال جهان می‌برید تاثیر بسیار زیادی دارد.
پس طبیعی است که در این روز‌ها با توجه به نزدیک‌شدن جام جهانی، به فکر تعویض تلویزیون خود باشید. مخصوصا اگر پنج شش سالی از خرید تلویزیون منزل‌تان گذشته باشد. در این مطلب قصد داریم به برخی از مهم‌ترین نکاتی بپردازیم که هنگام خرید تلویزیون باید به آن‌ها توجه کنید و علاوه بر آن بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ را برای تماشای جام جهانی فوتبال به شما معرفی کنیم.
تلویزیون ۴K بخرم یا Full HD؟

بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی
پیش از هر چیز باید این نکته را خاطر نشان کرد که انتخاب تلویزیون باید با درنظرگرفتن فضایی که در منزل برای تماشای آن در اختیار دارید انجام شود. همچنین امکاناتی که در آینده ممکن است از آن انتظار داشته باشید نباید از قلم بیفتد.

یکی از دوراهی‌هایی که ممکن است هر کاربری در خرید تلویزیون با آن مواجه شود، انتخاب میان دقت تصویر یا رزولوشن ۴K و Full HD است. تکلیف این امر تا حد زیادی مشخص است. به‌زودی محتوای ۴K به اندازه‌ی محتوای ۱۰۸۰p رایج خواهد شد و همه می‌توانند به‌راحتی فیلم، سریال یا هر فایل تصویری دیگری را با این کیفیت از اینترنت دانلود کنند یا از اطرافیان خود بگیرند. تا حدودی هم این اتفاق افتاده است. در نتیجه بهتر است آینده‌نگر باشید و یک تلویزیون ۴K بخرید.

تنها برای کاربرانی تلویزیون Full HD می‌تواند کارایی مناسبی داشته باشد که قرار است فقط شبکه‌های صداوسیما را تماشا کنند یا هیچ حساسیتی روی کیفیت‌تصویر ندارند. تکلیف گیمر‌ها نیز مشخص است. خرید تلویزیون ۴K برای این افراد تقریبا ضروری است؛ چراکه اکثر کنسول‌های بازی جدید از دقت تصویر ۴K پشتیبانی می‌کنند.

برای تماشای فوتبال هم پیشنهاد ما به شما خریدن تلویزیون ۴K است. حال بیایید بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ را بررسی کنیم. انتخاب این محصولات به طور ویژه برای تماشای فوتبال انجام شده است.
بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸
تلویزیون ال‌جی مدل B۷
بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی
اگر بخواهیم بر اساس برند دسته‌بندی کنیم، تلویزیون‌های ال‌جی گزینه‌ی بهتری برای تماشای فوتبال یا حتی سایر ورزش‌ها هستند. باتوجه به نقدوبررسی‌های طولانی‌مدت انجام‌شده، تلویزیون اولد به‌دلیل تفکیک رنگ بسیار دقیق و سرعت انطباق تصویر بالایی که دارد برای نمایش لحظات سریع ورزشی بسیار مناسب است. البته برای خریدن تلویزیون‌های اولد ال‌جی باید بودجه‌ی کافی داشته باشید؛ چرا که قیمت تلویزیون اولد در مقایسه با سایر مدل‌ها زیاد است.
تلویزیون ال‌جی مدل OLED۵۵B۷GI از محصولات ۵۵ اینچی خوش‌ساختی است که برای افرادی که بودجه‌ی کافی دارند عنوان بهترین انتخاب محسوب می‌شود. این تلویزیون و سایر مدل‌های اولد مانند E۷ و C۷ گزینه‌های بسیار خوبی هستند. در واقع می‌توان گفت: به ترتیب مدل‌های B۷، E۷ و C۷ بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی فوتبال و در کل ورزش هستند.
تلویزیون سونی سری X۹۰۰E
بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی
تلویزیون‌های سونی در میان بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند. در مجموع قیمت تلویزیون سونی درمقایسه با مدل‌های اولد ال‌جی کمتر است؛ اما این تلویزیون‌ها هم همچنان گران‌قیمت به حساب می‌آیند. از آنجا که این محصولات خوش‌ساخت در کشور ما تبلیغات گسترده‌ای نداشته‌اند، بازارشان چندان داغ نیست. اما کیفیت ساخت و شفافیت تصویر تلویزیون‌های سونی بسیار خوب است و همیشه در مقایسه با مدل‌های هم‌رده از برند‌های دیگر گوی سبقت را می‌رباید. اگر بتوانید یک تلویزیون ال‌ای‌دی از سری X۹۰۰E سونی تهیه کنید، قطعا یکی از بهترین تجربه‌ها را خواهید داشت. سایر مدل‌های رده بالای این برند هم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
تلویزیون سامسونگ سری MU۱۰۰۰۰

بهترین تلویزیون‌های ۲۰۱۸ برای تماشای جام جهانی


تلویزیون سامسونگ هم یکی دیگر از گزینه‌های مناسب به حساب می‌آید. البته درصورتی که بودجه‌ی کافی برای خرید تلویزیون کیولد سامسونگ دارید، بهتر است این هزینه را صرف خریدن تلویزیون اولد ال‌جی کنید؛ چرا که تلویزیون‌های اولد برای تماشای فوتبال عملکرد بهتری ارائه می‌کنند. در هر حال بهتر است سراغ مدل‌های High End یا رده بالا بروید. تلویزیون‌های سری MU۱۰۰۰۰ سامسونگ هم جزو محصولات گران‌قیمت و بسیار خوش‌ساخت هستند که برای این رویداد مهم می‌توانند عملکرد بسیار خوبی ارائه کنند. این سری کیفیت تصویری مشابه با سری کیولد دارد و انتطار شما را کاملا برآورده می‌کند.
کدام مارک تلویزیون بهتر است؟

اگر سرچ کوتاهی در گوگل داشته باشید، متوجه می‌شوید که چندین Ranking متفاوت برای برند تلویزیون‌ها وجود دارد که ترتیب آن‌ها متفاوت است. به‌همین دلیل بیان ویژگی‌های شاخص هر برند بهتر از طبقه‌بندی آن‌ها به نظر می‌رسد. مثلا برای خریدن بهترین تلویزیون ۴K، برند سونی پیشنهاد می‌شود. یعنی کاربری که فقط به رزولوشن تصویر و شارپ‌بودن آن اهمیت می‌دهد، با خریدن تلویزیون سونی جواب بهتری می‌گیرد.
برند TCL به تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌اش مشهور است. اکثریت نظر واحدی در رابطه با تلویزیون‌های TCL دارند: کیفیت بسیار خوب در مقایسه با قیمت. سامسونگ در اکثر محصولات خود کیفیت صوتی بهتری ارائه می‌کند و ال‌جی به خلاقیت در طراحی و ارائه‌ی امکانات هوشمند مشهور است. البته بد نیست اضافه کنیم که ممکن است مثال نقض این موارد هم پیدا شود و این نوع طبقه‌بندی در همه‌ی مدل‌ها صدق نمی‌کنند.
نکاتی در رابطه با قیمت تلویزیون
با نگاهی کلی به قیمت تلویزیون‌ها، متوجه چند نکته می‌شویم. قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ در مدل‌های مشابه کمی بیشتر است. برای مثال قیمت یک تلویزیون ال‌جی ۴۹ اینچ، در مقایسه با یک مدل مشابه از برند سامسونگ با امکانات کاملا مشابه بیشتر است.
صادقانه بگوییم این امر در اکثر موارد توجیه خاصی ندارد. جنگ این دو برند سابقه‌ی طولانی داشته و احتمالا تا ابد هم شاهد آن هستیم! تا حد زیادی این امر سلیقه‌ای محسوب می‌شود و نمی‌توان به صورت مطلق درباره‌ی آن نظر داد.
قطعا هرکدام از این برند‌ها برای کاربرانی با انتظارات متفاوت طراحی و ارائه می‏شوند. برای مثال اگر بودجه‌ی کمتری در اختیار دارید، برند TCL می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این برند مدل‌های خوش‌ساخت با قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند. در رابطه با سری ۶ سال ۲۰۱۸ این برند نقد‌های بسیار مثبت دیده می‌شود.
بیشترین موردی که در نقد و بررسی‌های سری ۶ سال ۲۰۱۸ تلویزیون‌های TCL به آن اشاره می‌شود، ارائه کردن بهترین کیفیت تصویر در این بازه‌ی قیمت است.
در پایان بد نیست به تفاوت در طراحی تلویزیون‌ها هم اشاره کنیم. امضای هر برند خاص خودش است که این مسئله در مدل‌های فلگ‌شیپ به اوج خود می‌رسد. همچنین رقابت بسیار سختی بین طراحان برند‌ها دیده می‌شود که روزبه‌روز درحال افزایش است. طبیعتا این مورد کاملا به سلیقه‌ی شخصی شما برمی‌گردد و با توجه به دکوراسیون منزل باید در مورد آن تصمیم بگیرید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید