کودک ربایی به خاطر انتقام طایفه‌ای

کودک ربایی به خاطر انتقام طایفه‌ای

کودک ۴ ساله که در برابر دیدگان خانواده‌اش توسط چند مرد نقابدار در شهرستان آزادشهر ربوده شده بود، پس از چند روز تحقیقات پلیسی در مخفیگاه آدم ربایان پیدا شد.

کد خبر : ۵۸۴۷۱
بازدید : ۸۷۵
کودک ربایی به خاطر انتقام طایفه‌ای کودک ۴ ساله که در برابر دیدگان خانواده‌اش توسط چند مرد نقابدار در شهرستان آزادشهر ربوده شده بود، پس از چند روز تحقیقات پلیسی در مخفیگاه آدم ربایان پیدا شد.
سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گلستان در تشریح این خبر گفت: چندی قبل مرد ۳۴ ساله‌ای هراسان با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر از ربوده شدن پسر ۴ ساله‌اش خبر داد. این مرد گفت: چند مرد ناشناس در حالی که صورت هایشان را پوشانده بودند به خانه ما حمله کرده و با من و همسرم درگیر شدند، من هم برای نجات جان خود و اعضای خانواده‌ام بلافاصله زن و بچه هایم را سوار خودرو کردم با سرعت از محل فرار کردیم، اما دقایقی بعد بین راه همان افراد ناشناس باردیگر سد راهمان شده و پسر ۴ ساله‌ام را به زور از داخل خودرو ربوده و متواری شدند. با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی مراجع قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.
وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد چند روز پیش از این آدم ربایی بین دو طایفه بر سر اختلافات قومی و قبیله‌ای درگیری و نزاعی صورت گرفته که پدر کودک نیز عضو یکی از آن طایفه‌ها بوده است. به این ترتیب با احتمال اینکه این آدم ربایی توسط طایفه مقابل صورت گرفته باشد تحقیقات پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
سردار جاویدان ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه پلیس، سرانجام یکی از آدم‌ربا‌ها در حالی که با خودروی زانتیا در سطح شهر در تردد بود توسط مأموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد. متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و ادعا کرد به علت درگیری و دعوایی که چند روز پیش شاکی با طایفه آن‌ها داشته، اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.
با ادامه تحقیقات و تنگ کردن عرصه بر آدم‌ربایان، محل پنهان کردن کودک چهارساله شناسایی شد و مأموران موفق به آزادی کودک شدند. تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید