عامل قتل‌های خیابان پاسداران در ایستگاه آخر

به گفته وکیل‌مدافع محمد ثلاث، از زندان با خانواده محکوم تماس گرفته شده تا برای آخرین ملاقات با او به زندان بروند.

کد خبر : ۵۸۸۴۷
بازدید : ۷۹۳
به گفته وکیل‌مدافع محمد ثلاث، از زندان با خانواده محکوم تماس گرفته شده تا برای آخرین ملاقات با او به زندان بروند. سعید اشرف‌زاده، وکیل‌مدافع محمد ثلاث با بیان این مطلب در خصوص زمان اجرای حکم گفت: این مسأله به‌طور دقیق اعلام نشده است، ولی وقتی که خودشان تماس می‌گیرند که برای ملاقات بیایید تجربه نشان می‌دهد که هدف اجرای حکم است، چون حق زندانی است که آخرین ملاقات را با خانواده‌اش داشته باشد.
اشرف‌زاده در رابطه با علنی یا غیرعلنی بودن اجرای حکم موکلش گفت: در این رابطه صحبتی با ما نشده است؛ بنابراین گزارش، ۳۰ دی‌سال ۹۶ در تجمع تعدادی از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران درگیری میان مأموران انتظامی و تجمع‌کنندگان به وجود آمد که طی آن فردی با یک اتوبوس ۳ مأمور نیروی انتظامی را زیر گرفت.
بعد از معرفی محمد ثلاث به‌عنوان عامل این حادثه، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد. این شعبه در پایان جلسات رسیدگی، محمد ثلاث را به «سه فقره قصاص بابت سه فقره قتل عمد سه نفر از مأموران ناجا و همچنین تحمل یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق بابت اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی» محکوم کرد. با اعتراض به رأی صادره، پرونده به شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور ارسال شد که این شعبه، حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید