قتل پیرمرد ساندویچ فروش

قتل پیرمرد ساندویچ فروش

مسافر هلند که برای سر زدن به خانواده‌اش به ایران آمده بود به اتهام قتل یک پیرمرد بازداشت شد. ساعت ۲ بامداد ۲۷ خرداد مرد ۷۳ ساله‌ای که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان بوعلی تهران جان باخت و موضوع به مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد.

کد خبر : ۵۸۹۴۷
بازدید : ۲۲۱۷
قتل پیرمرد ساندویچ فروش
مسافر هلند که برای سر زدن به خانواده‌اش به ایران آمده بود به اتهام قتل یک پیرمرد بازداشت شد. ساعت ۲ بامداد ۲۷ خرداد مرد ۷۳ ساله‌ای که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان بوعلی تهران جان باخت و موضوع به مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد. دقایقی بعد نیز بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به همراه کارآگاهان اداره دهم و تیم جنایی راهی محل شدند.
در بررسی‌های اولیه پسر مقتول گفت: دو هفته قبل پدرم با پسر جوانی درگیر شد. مرد ناشناس پدرم را مورد ضرب و شتم قرار داد و از محل متواری شد. آن زمان انگیزه این کتک کاری را متوجه نشدم. چند شب بعد در حالی که همراه پدرم مغازه ساندویچی خود را تعطیل می‌کردیم من برای انجام کاری به خانه‌مان که در طبقه بالای مغازه بود رفتم، زمانی که برگشتم پدرم زخمی روی زمین افتاده بود.
با اورژانس تماس گرفتم، اما پدرم فوت کرده بود. با این حال او را به بیمارستان بردند. تصور می‌کنم قاتل همان کسی است که پدرم را چند هفته قبل کتک زد.
در حالی که پسر مقتول مشخصات متهم را به کارآگاهان و بازپرس داده بود حدود ساعت سه بامداد مأموران کلانتری هنگام گشت در محل حادثه با جوان موتورسواری رو به رو شدند که شباهت زیادی با متهم داشت. موضوع بلافاصله به بازپرس سجاد منافی آذر اعلام و با هماهنگی بازپرس جنایی وی بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
در بازرسی از موتور متهم نیز چاقویی به‌دست آمد که احتمال می‌رفت چاقویی باشد که با آن جنایت رخ داده باشد. متهم در بازجویی‌ها به بازپرس گفت: این مرد برادرم را ۲۰ سال قبل کشته بود. برادرم ۱۱ ساله بود. بعد از قتل برادرم، من به خارج از کشور رفتم، اما مدتی پیش به ایران آمدم تا به پدرم سر بزنم. از این پیرمرد کینه داشتم و مدتی قبل هم با وی درگیر شده بودم. اما من او را نکشته‌ام.
متهم پس از این اظهارات با دستور سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید