دی‌ اس 3 کراس‌بک 2020، عجیب تر از همیشه

دی‌ اس 3 کراس‌بک 2020، عجیب تر از همیشه

یکی‌از‌بارزترین مشخصه های ظاهری در محصول جدید دی‌اس جلو پنجره شش ضلعی معروف آن است که البته در دی اس سه کراس‌بَک به نظر بیشتر مورد توجه طراحان‌قرار‌گرفته و به قول عوام چشمگیرتر شده است.

کد خبر : ۶۰۱۹۶
بازدید : ۱۳۲۳

فرادید | چند تصویر کامپیوتری از طراحی دی اس 3کراس‌بک به موجی از انتقادات علیه سیتروئن در شبکه‌های اجتماعی بدل شد. درز تصاویری جدید از دی اس سه کراس بک در فضای مجازی و رسانه های خودرویی به شایعات پیرامون کراس‌اوور کوچک این شرکت فرانسوی دامن زده است. محصول جدید دی اس که قرار است در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی شود مدت‌هاست به کانون توجه رسانه‌های خودرویی بدل شده و گمانه‌زنی‌ها درباره فرم کلی بدنه آن هرروز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : 7کراس بک؛ تلفیق خامه و عسل در قیطریه

به گزارش فرادید، با لو رفتن طرح نهایی دی‌اس 3کراس‌بک حالا می‌توان با استناد به این طرح‌ها گفت که دی اس تلاش دارد زبان طراحی خود در مدل 7کراس‌بک را به باقی اتومبیل‌های خود در رده شاسی‌بلندهای شهری اسپورت لوکس تعمیم دهد.

شاید یکی‌از‌بارزترین مشخصه های ظاهری در محصول جدید دی‌اس جلو پنجره شش ضلعی معروف آن است که البته در دی اس سه کراس‌بَک به نظر بیشتر مورد توجه طراحان‌قرار‌گرفته و به قول عوام چشمگیرتر شده است. جلو پنجره شش ضلعی امروزه بخشی از مُد و تِرِند طراحی خودرو در جهان می‌باشد و تقریبا اکثریت خودروسازان همانند آئودی، فورد، دی اس و حتی مرسدس از این‌فرم شش ضلعی در طراحی چهره خودروهایشان‌استفاده مینمایند. دی‌اس 3 کراس‌بک که در کلاس خود با رقبای قدری روبرو است، به محض معرفی در بازار باید با خودروهای موفقی نظیر آئودی کیو2 و نیز مینی کانتری‌مَن به رقابت بپردازد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید