کامارو z28 مدل 1978، آفتاب تابان

کامارو z28 مدل 1978، آفتاب تابان

از جالب‌ترین نکات درباره کامارو Z28 یکی موتور مخصوص و خودرو، دیگری ورودی هوای مثلثی شکلی است که روی کاپوت جلو نقش خورده و دیگری رینگ‌های مسابقه ای مخصوصی است که جلوه خاصی به کامارو زد28 بخشیده بود.

کد خبر : ۶۰۳۸۳
بازدید : ۹۹۶۹
فرادید | هنوز هم دیدن یک کامارو z28 مدل 1978 و 1979 می‌توان سریعا حال شما را تغییر دهد. این یک ایده نیست، یک واقعیت است و به محض عبور یکی از انواع سالم و سرحال کامارو نسل دوم می‌توان سریعا صحت این موضوع را دریافت. البته کامارو خودرویی نیست که نیاز به تمجید و تعریف داشته باشد؛ در نیم قرن اخیر آنقدر محبوبیت برای خودش جمع کرده که دیگر در محافل خودرویی (و حتی غیر خودرویی) نیازی به خودنمایی ندارد. در کامارو نیازی نیست برای جلب توجه مردم، پدال گاز را تا انتها فشار دهیم، نه! باوجود این همه اسپرت مختلف اما دیدن کامارویی که در گوشه ای از خیابان پارک شده هنوز هم هیجان انگیز است. کامارو یک جور خاصی است.
از جالب‌ترین نکات درباره کامارو Z28 یکی موتور مخصوص و خودرو، دیگری ورودی هوای مثلثی شکلی است که روی کاپوت جلو نقش خورده و دیگری رینگ‌های مسابقه ای مخصوصی است که جلوه خاصی به کامارو زد28 بخشیده بود.

به گزارش فرادید، کامارو در سال 1966 آمد؛ یعنی یکسال دیرتر از ماستنگ و سه سال هم زودتر از چلنجر. نمیدانیم در سالهای 1960 حال و هوای ماسل کارها چگونه بوده ولی شنیده ایم که هرچقدر از سالهای دهه 60 میلادی فاصله می گیریم، داستان این سه آمریکایی نیز بتدریج جذاب تر و جالب تر می شود به خصوص از آغاز هزاره سوم میلادی که هر سه خودرو در ظاهر جدیدشان نیم نگاهی به دهه 60 میلادی داشتند اما در باطن با تکنولوژی های تازه به میدان آمدند. کامارو در ایران اما چیزی ورای دو خودرو دیگر بود و حتی در عصر سلطنت کوپه‌های آلمانی و رودسترهای ژاپنی، نام کامارو ابهت خاصی دارد.
کامارو z28 خودرویی با قدمت حدود 40سال که حالا به یک راه، یک زبان و یک تعریف از خودرو تبدیل شده و شورولت را با یک سابقه 100 ساله در صنعت خودروسازی مجبور به تبعیت از سبک خود در تولید مدل 2019 بلیزر نموده است. عکسی که در تصویر می بینید مربوط به یک دستگاه کامارو زد28 مدل 1978 است که با داشتن موتور 185اسبی بلوک بزرگ، ظاهر و اتاقی سالم و سرحال از قیمتی 175 میلیون تومانی برخوردار بوده و بسیاری از عاشقان ماسل‌کارهای آمریکایی را دیوانه صدای اگزوز خود کرده است.
از جالب‌ترین نکات درباره کامارو Z28 یکی موتور مخصوص و خودرو، دیگری ورودی هوای مثلثی شکلی است که روی کاپوت جلو نقش خورده و دیگری رینگ‌های مسابقه ای مخصوصی است که جلوه خاصی به کامارو زد28 بخشیده بود. در عین حال ترکیب چراغ‌های کوچک و بزرگ جلو با دماغه تیز خودرو جلوه‌ای مهیج به کامارو Z28 مدل 1978 داده است. جالب است بدانید این مدل با فروشی بالغ بر 282 هزار دستگاه در یک سال پرفروش‌ترین کامارو تاریخ نیز به حساب می آید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید