اوتلندر Exceed 2019، مزه جدید میتسوبیشی

اوتلندر Exceed 2019، مزه جدید میتسوبیشی

تغییرات ظاهری میتسوبیشی اوتلندر Exceed 2019 اندک هستند ولی این شاسی بلند متوسط از جلوپنجره و سپری اصلاح شده در جلو، رینگ های آلیاژی نوین، سپر عقب ارتقا یافته، چراغ های عقب تیره تر و اسپویلر سقف بزرگ تر در نسخه ممتاز خود بهره می برد.

کد خبر : ۶۰۴۹۰
بازدید : ۳۷۹۰
فرادید | لوزی ژاپنی آهسته آهسته می‌رود تا با طرح‌های قدیمی خود وداع کند. شرکت میتسوبیشی پس از معرفی نسل تازه ون اکسپندر و عرضه جهانی شاسی‌بلند کاملا جدید اکلیپس‌ کراس، دست به فیس لیفت ظریف مدل متوسط و محبوب اوتلندر زده است.
به گزارش فرداید، این شرکت ژاپنی در اقدامی جالب، مدل 2019 اوتلندر را بی سر و صدا با نام Exceed در وب سایت استرالیایی خود معرفی کرده است. البته که تغییرات ظاهری این خودرو اندک هستند و این شاسی بلند متوسط از جلوپنجره و سپری اصلاح شده در جلو، رینگ های آلیاژی نوین، سپر عقب ارتقا یافته، چراغ های عقب تیره تر و اسپویلر سقف بزرگ تر در نسخه ممتاز Exceed بهره می برد.
مدل Exceed این خودرو هم چنین از چراغ های جلوی LED با تنظیم خودکار و چراغ های مه شکن نوین بهره می‌برد.در کابین این خودرو اهرم دنده جدیدی روی کنسول وسط و فرمانی نوین تعبیه شده است. به نظر می رسد سیستم رسانه ای 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو در این خودرو به روز رسانی نداشته است.همچون قبل، این خودرو در سه نسخه و سه گزینه نیرومحرکه متفاوت به همراه ساختارهای چهار چرخ فعال یا دیفرانسیل جلو و ساختار صندلی های پنج یا هفت سرنشین عرضه می شود.اوتلندر PHEV هیبریدی شارژی هنوز به روز رسانی ظاهری نداشته البته در ماه فوریه در بازارهای دیگر معرفی شد و به نیرومحرکه ای ارتقا یافته مجهز شده است.
تجهیزات استاندارد در اوتلندر مدل 2019 تقریبا بی تغییر باقی مانده است.بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت این خودروساز، اوتلندر 2019 دارای قیمت پایه 27990 دلار برای مدل پایه ES دستی دیفرانسیل جلوی پنج سرنشین خواهد بود که به 47990 دلار برای مدل هفت سرنشین Exceed دیزلی چهار چرخ فعال می رسد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید