اغفال دختران به بهانه ازدواج

اغفال دختران به بهانه ازدواج

این پسر ۳۰ ساله در فضای مجازی برای خود تبلیغ می‌کرد و با عنوان اینکه خواننده مشهوری است دختران را فریب می‌داد. سرهنگ علی، ولی پورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ۲۰ تیر ماه خانم جوانی در شعبه هشتم دادگاه کیفری از این پسر که سعید نام دارد به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کرد.

کد خبر : ۶۰۶۵۱
بازدید : ۲۰۲۷
این پسر ۳۰ ساله در فضای مجازی برای خود تبلیغ می‌کرد و با عنوان اینکه خواننده مشهوری است دختران را فریب می‌داد. سرهنگ علی، ولی پورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ۲۰ تیر ماه خانم جوانی در شعبه هشتم دادگاه کیفری از این پسر که سعید نام دارد به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کرد.
اغفال دختران به بهانه ازدواج
پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بنده در شبکه اجتماعی اسکوت (scoot) با سعید آشنا شدم؛ وی خود را خواننده سرشناسی معرفی کرد و گفت: ترانه‌هایش در سایت‌های مختلف وجود دارد؛ این شخص فیلم‌ها وعکس‌هایی را که با برخی از بازیگران و خوانندگان معروف و سرشناس گرفته بود نیز برایم فرستاد و در ادامه مدعی شد که به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد و به این ترفند و حیله از من درخواست کرد تا از نزدیک همدیگر را ملاقات کنیم.
سعید حتی به من گفت که به یک برنامه تلویزیونی با مجری گری یکی از بازیگران مطرح و سرشناس نیز دعوت شده و در ادامه برای من بار‌ها پیامک‌هایی ارسال می‌شد با این مضمون که وی قرار است بزودی کنسرت برگزار کند.
شاکی پرونده در خصوص نحوه ملاقات خود با سعید نیز به کارآگاهان گفت: زمانیکه به اصرار سعید با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم، وی گفت، چون آدم معروفی است عده‌ای به دنبال بدنام کردن او هستند بنابراین اگر او را با هر خانمی مشاهده و تصویری از او تهیه و منتشر شود، برایش گران تمام خواهد شد و حتی امکان ممنوع الکار شدن وی نیز وجود دارد به همین خاطر مرا راضی کرد تا به خانه شخصی‌اش در منطقه دربند بروم؛ حتی وعده داد که در این ملاقات مرا با عده‌ای از هنرمندان برای تهیه شغلی مناسب در دنیای هنر معرفی خواهد کرد. در نهایت روز ۲۶ خرداد سعید برای من یک خودروی دربست فرستاد تا مرا به خانه‌اش ببرد. وقتی وارد خانه او شدم با احترام به استقبالم آمد.
پس از صحبت‌های اولیه، شماری از آثار خودش را برای من گذاشت تا گوش دهم، اما دقایقی بعد ناگهان به سمت من آمد و آن زمان بود که متوجه قصد و نیت واقعی‌اش شدم؛ بشدت اعتراض کرده و حتی در مقابل او مقاومت کردم، اما ناگهان حمله ور شد و در حالیکه جلوی دهانم را گرفته بود به من تعرض کرد. شاکی در ادامه از اخاذی‌های این خواننده پاپ نیز پرده برداشت و گفت: سعید مدعی شده بود که از من فیلم و عکس تهیه کرده و اگر به او پول پرداخت نکنم آبروی مرا خواهد برد به ناچار در چندین نوبت به او چندین میلیون تومان پرداخت کردم تا اینکه متوجه شدم که گویا خانم‌های دیگری هم هستند که دقیقاً اتفاقی مشابه من برای آن‌ها نیز افتاده و از ترس آبرو تاکنون شکایتی نکردند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه این خبر عنوان داشت: با شناسایی هویت دقیق
سعید، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل زندگی مجردی وی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در منطقه دربند، او را روز ۲۴ تیر دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. سعید در اظهارات اولیه منکر هرگونه آزار و اذیت جنسی شاکی شد، اما در ادامه تحقیقات به ارتکاب جرم اعتراف کرد.
سرهنگ علی، ولی پور گودرزی با اشاره به شناسایی چند شاکی دیگر در این پرونده گفت: با دستگیری متهم، عده دیگری از خانم‌های جوان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در اظهاراتی کاملاً مشابه عنوان داشتند که توسط سعید مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.
یکی از شاکی‌ها در توضیحات خود به کارآگاهان عنوان داشت: از طریق فضای مجازی تلگرام با سعید آشنا شدم؛ ایشان به من وعده ازدواج داد و در ادامه، به بهانه تهیه هزینه مالی آلبوم موسیقی از من درخواست مبلغی پول کرد. او خودش را آهنگساز وخواننده معرفی کرده و یک بیوگرافی جعلی نیز در سایت «ویکی صدا» برای خودش ساخته و آن را برای من فرستاد تا به من ثابت کند که خواننده است.
بنده به واسطه اعتمادی که به سعید پیدا کرده بودم پول مورد درخواستی‌اش را به حسابش واریز کرده و به پیشنهاد ایشان برای ملاقات با اعضای خانواده و همچنین آشنایی بیشتر با یکدیگر برای ازدواج به خانه سعید در دربند دعوت شدم؛ به خاطر اعتمادی که به او داشتم، به خانه‌اش رفتم؛ در ابتدا همه چیز آرام و محترمانه بود، اما کمی بعد متوجه قصد و نیت واقعی سعید شدم و زمانیکه در برابرش مقاومت کردم ناگهان به سمتم حمله ور شد و با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سعید مدعی شده بود که از من فیلم وعکس گرفته و باید به او پول بدهم و در غیر این صورت فیلم و تصویر مرا در فضای مجازی پخش خواهد کرد؛ من نیز از ترس آبرویم مبالغ مورد درخواست سعید را پرداخت می‌کردم تا اینکه متوجه شدم او را دستگیر کرده‌اند بنابراین من هم تصمیم به شکایت گرفتم.
در حال حاضر پرونده برای رسیدگی ویژه به این نوع از جرایم در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی است و متهم با قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. شاکی‌ها اطمینان داشته باشند که تمامی اظهارات و هویت آن‌ها نزد پلیس و مقام قضایی کاملاً محرمانه بوده؛ بنابراین از دیگر شاکی‌ها هم دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید