قتل ۲ برادر به‌دلیل اختلاف مالی

قتل ۲ برادر به‌دلیل اختلاف مالی

مردی که به‌دلیل اختلاف مالی با دو برادر، آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود تا از خودش در برابر اتهام قتل دفاع کند.

کد خبر : ۶۱۰۵۴
بازدید : ۸۶۵
مردی که به‌دلیل اختلاف مالی با دو برادر، آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود تا از خودش در برابر اتهام قتل دفاع کند. تحقیقات پیرامون این پرونده از زمانی آغاز شد که فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان فارس خبر داد جنازه دو جوان کنار جاده‌ای رها شده است.
قتل ۲ برادر به‌دلیل اختلاف مالی
وقتی مأموران به محل رفتند و اجساد را مشاهده کردند، در گام اول به تحقیق از مردی پرداختند که با پلیس تماس گرفته بود. این فرد گفت: من در حال رانندگی در جاده خلوت بودم که ناگهان اشیای مشکوکی را کنار جاده دیدم و وقتی با سرعت کم از کنارشان عبور کردم، متوجه شدم آن‌ها دو انسان هستند. با این تصور که زنده هستند و می‌شود برای نجات جانشان کاری انجام داد، سریع خودرو را متوقف کردم و به سمتشان رفتم. آن‌موقع بود که فهمیدم هر دو نفر کشته شده‌اند.
آثار اصابت گلوله بر پیکر هر دو مقتول مشهود بود و شواهد نشان می‌داد این دو نفر غافلگیر شده و فرصت فرار یا دفاع از خود را پیدا نکرده‌اند. وقتی مقتولان بازرسی شدند، مدارک هویتی آن‌ها پیدا و معلوم شد دو برادر به نام‌های محسن و سعید هستند.
اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان خانواده مقتولان را در جریان واقعه قرار دادند. آن‌ها که از شنیدن خبر قتل محسن و سعید شوکه شده بودند، گفتند این دو با کسی اختلاف خاصی نداشتند و نمی‌دانند چرا و چگونه به قتل رسیده‌اند. این اظهارات در حالی مطرح شد که نحوه قتل نشان می‌داد قاتل یا قاتلان طعمه‌های خود را از قبل می‌شناختند و برای کشتن آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند.
در نهایت بعد از مدتی تجسس فاش شد دو برادر با یکی از آشنایان خود به نام نیما اختلاف داشتند. وقتی نیما بازداشت شد، ادعا کرد در قتل شرکت نداشته، اما در بازجویی‌ها حرف‌های ضد و نقیضی را مطرح کرد که باعث شد ظن کارآگاهان به او بیشتر شود.
بازجویی‌ها از تنها مظنون پرونده ادامه پیدا کرد تا اینکه بالاخره او قبول کرد دو برادر را کشته است. متهم گفت: به دلیل اختلاف مالی که با محسن و سعید داشتم، از آن‌ها کینه به دل گرفتم و وقتی دیدم اختلاف ما به هیچ طریقی حل نمی‌شود، تصمیم گرفتم آن‌ها را بکشم. به همین دلیل سلاحی تهیه کردم و روز حادثه در مسیر همیشگی آن‌ها کمین کردم تا اینکه دو برادر از راه رسیدند و من به آن‌ها شلیک کردم. سپس به‌سرعت از محل فراری شدم.
متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و با ثبت شکایت اولیای دم مقتولان در پرونده کیفرخواست علیه نیما صادر شد. بنا بر این گزارش پرونده اکنون برای برگزاری جلسه دادگاه در اختیار قضات کیفری استان فارس قرار گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید