آلفا ۸سی مدل 2020، گرگی در لباس میش

آلفا ۸سی مدل 2020، گرگی در لباس میش

اگرچه تولید یک آلفارومئوی پیشرانه وسط ۶۰۰ اسب بخاری شگفت‌انگیز خواهد بود، اما این برند ایتالیایی ظاهراً با استفاده از یک پیشرانه الکتریکی در کنار واحد الکتریکی همه‌چیز را ارتقا خواهد داد. این پیشرانه الکتریکی قدرت ۲۰۰ اسبی داشته و قدرت کل را به عدد اعجاب‌آور ۸۰۰ اسب بخار خواهد رساند. فعلا باید منتظر بود این خودرو چه زمانی رنمایی می‌شود.

کد خبر : ۶۱۴۵۲
بازدید : ۴۴۲۴
فرادید | مجله انگلیسی ماشین گزارش داده آلفارومئو در حال کار روی تولید مدل جدید ۸C کوپه است. این خودرو یک سوپرکار هیبریدی به منظور رقابت با بهترین محصولات فراری، پورشه، مک لارن و استون مارتین خواهد بود. سرجیو مارکیونه‌ی فقید پیشتر اعلام کرده بود این خودرو در آینده بازخواهد گشت، اما به جزئیات بیشتر از این خودرو اشاره‌ای نکرده بود.
به گزارش فرادید، ۸سی برخلاف نسل قبلی، از یک پیشرانه قدرتمند کوچک استفاده کرده و به شاسی مونوکوک فیبر کربنی هم مجهز است. گفته شده موتور این آلفارومئو همان پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو است که حدودا قدرتی معادل ۵۰۰ اسب بخار داشته، ولی برخی خبر‌ها از قدرت ۶۰۰ اسب بخاری حکایت دارد. اگرچه تولید یک آلفارومئوی پیشرانه وسط ۶۰۰ اسب بخاری شگفت‌انگیز خواهد بود، اما این برند ایتالیایی ظاهراً با استفاده از یک پیشرانه الکتریکی در کنار واحد الکتریکی همه‌چیز را ارتقا خواهد داد. این پیشرانه الکتریکی قدرت ۲۰۰ اسبی داشته و قدرت کل را به عدد اعجاب‌آور ۸۰۰ اسب بخار خواهد رساند. فعلا باید منتظر بود این خودرو چه زمانی رنمایی می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید