سقوط آزاد سهام تسلا

سقوط آزاد سهام تسلا

ماسک هفته گذشته با طرح این که قصد دارد سهام شرکت تسلا را به ازای ۴۲۰ دلار برای هر سهم خصوصی کند و منابع مالی آن را هم تامین کرده است، بازار را شوکه کرد.

کد خبر : ۶۱۷۰۱
بازدید : ۱۴۰۶
سهام شرکت تسلا در روز جمعه و بعد از مصاحبه ایلان ماسک با نیویورک تایمز، بیش از ۸ درصد کاهش پیدا کرد. او در این مصاحبه گفته بود که توییت او درباره خصوصی کردن شرکت تسلا توسط کسی تایید یا بررسی نشده بود و هم‌زمان با این مصاحبه، تردید‌هایی درباره میزان سودآوری مدل ۳ مطرح شد.
ایلان ماسک هفته گذشته با طرح این که قصد دارد سهام شرکت تسلا را به ازای ۴۲۰ دلار برای هر سهم خصوصی کند و منابع مالی آن را هم تامین کرده است، بازار را شوکه کرد.
ماسک هفته گذشته با طرح این که قصد دارد سهام شرکت تسلا را به ازای ۴۲۰ دلار برای هر سهم خصوصی کند و منابع مالی آن را هم تامین کرده است، بازار را شوکه کرد. در گزارش نیویورک تایمز نوشته شده است که تلاش‌هایی برای پیدا کردن «مدیر شماره دو» در حال انجام است تا برخی از فشار‌های کاری واردشده روی ماسک، کاهش یابد.
هیئت‌مدیره تسلا از توییت ماسک که باعث حساس شدن مقامات آمریکایی هم شده بود، خشمگین شده‌اند. البته همه چیز بد نیست و تسلا بالاخره در حال نزدیک شدن به هدف تولیدی خود یعنی تولید ۸ هزار مدل ۳ در هفته خواهد رسید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید