مرد همسرکش از قصاص رهایی یافت

مرد همسرکش از قصاص رهایی یافت

«بعد از مدتی اختلافاتم با همسرم زیاد و درنهایت قرار شد او را طلاق دهم. اما در ازای این جدایی از او خواستم ۵ واحد از آپارتمان‌هایی که به نامش کردم را به من برگرداند، اما قبول نکرد. به همین خاطر او را کشتم».

کد خبر : ۶۲۲۵۹
بازدید : ۱۱۱۳
مرد میانسال که به خاطر ۵ واحد آپارتمان همسرش را در یکی از بوستان‌های تهران به قتل رسانده بود، با رضایت فرزندانش از مجازات مرگ رهایی یافت.
مرد همسرکش از قصاص رهایی یافت
این جنایت بعد از ظهر دوشنبه ۷ خرداد امسال در بوستان ارغوان رخ داد و ساعتی بعد بازپرس سجاد منافی آذر و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. مرد میانسال در صحنه جرم دستگیر شد. وی درباره انگیزه خود از این قتل گفت: سال ۷۲ در غرب تهران خانه‌ای ۴۲۲ متری را به نام همسرم زدم و بعد هم مشارکتی آن خانه را ساختیم.
۷ واحد به همسرم رسید و از طرفی مقداری هم ارثیه از پدر همسرم به او رسید و وضع مالی‌اش خیلی خوب شد. او از ۷ آپارتمان فقط ماهی ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌گرفت. بعد از مدتی اختلافاتم با همسرم زیاد و درنهایت قرار شد او را طلاق دهم. اما در ازای این جدایی از او خواستم ۵ واحد از آپارتمان‌هایی که به نامش کردم را به من برگرداند، اما قبول نکرد. به همین خاطر او را کشتم.

با اعتراف مرد میانسال تحقیقات از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ادامه داشت. تا اینکه چند روز قبل دو دختر و پسر مرد میانسال که تنها اولیای دم مقتول بودند به دادسرای جنایی تهران رفته و از قصاص پدرشان گذشت کردند. بدین ترتیب متهم بزودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید