تصاویر/ ورود نسل جدید شورلت به بازار

تصاویر/ ورود نسل جدید شورلت به بازار

نمای جلویی اورلاندو تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی قرار دارد که توسط چراغ‌های LED و ورودی‌های هوای اسپرت احاطه شده است. در نمای جانبی خودرو هم روکش‌های پلاستیکی بدنه و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی دیده می‌شوند درحالی‌که در عقب اسپویلری روی درب صندوق بار و چراغ‌های LED جلب‌توجه می‌کنند. کسانی که خواهان نمای اسپرت‌تری هستند نیز می‌توانند مدل Redline را انتخاب کنند که از لوگوی مشکی‌رنگ شورلت و تریم مشکی و قرمز برخوردار است.

کد خبر : ۶۳۰۶۱
بازدید : ۱۱۹۱
نسل اول شورلت اورلاندو خودروی چندان جالب و حائز اهمیتی نبود، اما سازندهٔ آمریکایی امیدوار است با نسل جدید اورلاندو که به‌تازگی در بازار چین عرضه شده است به موفقیت دست پیدا کند. اورلاندو جدید شیک‌تر از نسل قبلی شده و از استایلی تهاجمی برخوردار است که از ساخته‌های جدید شورلت مثل مالیبو و بلیزر الهام گرفته است. البته این تغییرات تعجب‌آور نیستند، زیرا به گفتهٔ شورلت این خودرو با الهام از کانسپت FNR-X طراحی شده که سال گذشته در نمایشگاه شانگ‌های رونمایی شد.

نمای جلویی اورلاندو تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی قرار دارد که توسط چراغ‌های LED و ورودی‌های هوای اسپرت احاطه شده است. در نمای جانبی خودرو هم روکش‌های پلاستیکی بدنه و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی دیده می‌شوند درحالی‌که در عقب اسپویلری روی درب صندوق بار و چراغ‌های LED جلب‌توجه می‌کنند.
کسانی که خواهان نمای اسپرت‌تری هستند نیز می‌توانند مدل Redline را انتخاب کنند که از لوگوی مشکی‌رنگ شورلت و تریم مشکی و قرمز برخوردار است.

ارتقاء ظاهری نسل جدید اورلاندو به داخل آن‌هم کشیده شده و حالا راننده با کابینی لوکس‌تر و با متریالی باکیفیت‌تر مواجه خواهد بود. ویژگی‌های برجستهٔ این قسمت نیز شامل غربیلک فرمان سه پره، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم کنترل تهویهٔ اتوماتیک با فیلتر هوا می‌شود. اورلاندو همچنین از سیستم صوتی با شش بلندگو، دو پورت شارژ USB و تریم کرومی هم برخوردار است.

به لطف افزایش فاصلهٔ محوری که به ۲.۷۹ متر رسیده است، اورلاندو ۲۰۱۹ می‌تواند به‌راحتی تا هفت نفر را حمل کند. ردیف دوم صندلی‌ها نیز قابل تنظیم بوده و امکان جلو یا عقب کشیدن آن‌ها به میزان ۲۱ سانتیمتر وجود دارد. علاوه بر این، به لطف تعبیهٔ یک دکمه که با فشردن آن صندلی‌های ردیف دوم تا می‌شوند، ورود و خروج به صندلی‌های ردیف سوم هم بهبود یافته است.

به گفتهٔ شورلت، زمانی که صندلی‌های ردیف سوم جمع شده باشند، صندوق بار اورلاندو ۴۸۰ لیتر ظرفیت خواهد داشت که این عدد در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به ۱۵۲۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند؛ اما وقتی همهٔ صندلی‌ها باز باشند، صندوق بار خودرو صرفاً فضای برای قرار دادن سه کوله‌پشتی بزرگ یا دو چمدان ۵۰ سانتیمتری را ارائه می‌کند.

نسل جدید اورلاندو به یک پیشرانهٔ ۱.۳۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده که ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال این نیرو هم یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا یک نمونهٔ شش سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب است. شورلت اورلاندو ۲۰۱۹ هم‌اکنون در چین در حال فروش است و قیمت آن از ۱۱۹،۹۰۰ یوآن معادل ۱۷،۴۵۵ دلار آغاز می‌شود.
منبع: پدال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید