سارقان ۱۵ میلیاردی منازل چگونه به دام افتادند؟

سارقان ۱۵ میلیاردی منازل چگونه به دام افتادند؟

زنی که در این پرونده دستگیر شده ابتدا زنگ درِ منازل را به صدا درمی‌آورد و وقتی از خالی‌بودن آن مطمئن می‌شد دو مرد دیگر از دیوار منزل وارد تراس شده و سپس اموال داخل منازل شامل طلاجات، وجه نقد، ال‌سی‌دی، لپ‌تاپ و البسه زنانه و مردانه را به سرقت می‌بردند.

کد خبر : ۶۳۵۲۶
بازدید : ۹۸۸
سارقان ۱۵ میلیاردی منازل چگونه به دام افتادند؟
اعضای باندی که اقدام به سرقت ۱۵ میلیارد ریال اموال از منازل مردم کرده بودند، در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «سعید سلیمیان»، رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منازل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: دراین‌باره تحقیقات گسترده‌ای انجام شد و تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با همکاری تعدادی از کلانتری‌های شهر اصفهان مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند و به گشت‌زنی‌های هدفمند و ویژه در سطح شهر پرداختند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با یک کار علمی دقیق و پیچیده فردی که در این سرقت‌ها دست داشت، دستگیر شد و ضمن معرفی دو نفر دیگر از همدستان خود که یکی از آنان زن بود، به ۲۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرد که همدستان متهم نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در طول روز و قبل از ظهر اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: زنی که در این پرونده دستگیر شده ابتدا زنگ درِ منازل را به صدا درمی‌آورد و وقتی از خالی‌بودن آن مطمئن می‌شد دو مرد دیگر از دیوار منزل وارد تراس شده و سپس اموال داخل منازل شامل طلاجات، وجه نقد، ال‌سی‌دی، لپ‌تاپ و البسه زنانه و مردانه را به سرقت می‌بردند.
سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه ارزش اموال به‌سرقت‌رفته از سوی کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف و به مال‌باختگان بازگردانده شد.
رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام ترک منازل خود حتما نسبت به بسته‌بودن همه در‌ها و راه‌های نفوذ دیگر از جمله در‌های بالکن اطمینان حاصل کرده و در صورت امکان منازل را به دزدگیر، دوربین‌های مداربسته، در‌های ضدسرقت و... مجهز کرده و روی پنجره‌ها نیز نرده نصب کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید