بهترین هتل های خیابان شیرازی مشهد را بشناسید

بهترین هتل های خیابان شیرازی مشهد را بشناسید

خیابان شیرازی مشهد در ناحیه ثامن واقع شده و به میدان شهدا می‌رسد. به خیابان شیرازی در گذشته بالاخیابان نیز می‌گفتند. آرامگاه نادرشاه افشار که از مکان‌های دیدنی پرطرفدار است هم در این خیابان قرار دارد. خیابان شیرازی مشهد به‌دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) دارای هتل‌های مختلفی است که مسافران زیادی در آن‌ها ساکن می‌شوند.

کد خبر : ۱۸۰۶۲۲
بازدید : ۶۰

خیابان شیرازی مشهد مکان‌های دیدنی و هتل‌های لوکس بسیاری را در خود جای داده است. هتل‌های واقع در این خیابان  به‌دلیل نزدیکی به حرم توسط زائران زیادی پر می‌شود. هتل مدینه الرضا، هتل نگین پاسارگاد و هتل بزرگ جهان مشهد تعدادی از این هتل های نزدیک حرم در خیابان شیرازی هستند.

اغلب این هتل‌ها ۴ ستاره یا ۵ ستاره بوده و خدمات تفریحی و رفاهی باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌دهند. رستوران‌های متنوع، سالن‌های ورزشی و مجموعه‌های آبی این هتل‌ها در کنار خدمت‌رسانی کادر حرفه‌ای و آموزش دیده این هتل‌ها تجربه لذت‌بخشی  برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

خیابان شیرازی مشهد در ناحیه ثامن واقع شده و به میدان شهدا می‌رسد. به خیابان شیرازی در گذشته بالاخیابان نیز می‌گفتند. آرامگاه نادرشاه افشار که از مکان‌های دیدنی پرطرفدار است هم در این خیابان قرار دارد. خیابان شیرازی مشهد به‌دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) دارای هتل‌های مختلفی است که مسافران زیادی در آن‌ها ساکن می‌شوند.

این خیابان از سمت شرق به حرم مطهر رضوی، از غرب به میدان شهدا و از سمت شمال به بلوار دریادل می‌رسد‌. همچنین از جنوب این خیابان به خیابان خسروی و اندرزگو می‌رسد. برخی از بهترین هتل های خیابان شیرازی مشهد در ادامه ذکر شده است:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی واقع شده و یکی از هتل‌های نزدیک حرم مشهد محسوب می‌شود. دکوراسیون شیک و مدرن این هتل و اتاق‌های تمیز و لوکس آن همواره پذیرای مسافران گرانقدر هستند. این هتل در سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی است. هتل مدینه الرضا مشهد دارای اتاق‌های متنوعی مانند اتاق یک، دو و سه تخته است.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

⦁ امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد

از امکانات پیشرفته هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به کافی‌شاپ، مجموعه آبی، سالن همایش، چندین رستوران، کتابخانه  سالن اسپا و اتاق بازی کودکان اشاره کرد‌. این هتل دارای امکانات ورزشی پیشرفته‌ای مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک و باشگاه بدنسازی است. فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم ۱۵۰ متر است و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی هم به آنجا برسید. در سالن آمفی تئاتر هتل بزرگ جهان که نورپردازی ویژه و امکانات سمعی بصری با کیفیت بالا دارد هم می‌توان برخی جلسات و همایش‌ها را برگزار کرد.

 برای جلسات خصوصی باید سالنی با امکانات وجود داشته باشد تا جلسه به بهترین شکل برگزار شود‌ سالن همایش این هتل بسیار دنج و آرام بوده و امکاناتی مانند میکروفون، بلندگو و پروژکتور هم دارد. توسط این امکانات برگزاری جلسات آسان‌تر می‌شود و همچنین میزبان جلسه می‌تواند از خدمات پذیرایی مانند چای و کیک هم برای شرکت کنندگان استفاده کند.

رستوران آفتابگردان که در طبقه ۱۲ واقع شده چشم‌اندازی بی‌نظیر را به مهمانان ارائه می‌دهد.  این رستوران ظرفیت ۴۰۰ نفره داشته و به حرم مطهر رضوی دید دارد. همچنین در کافی‌شاپ بهار نارنج هتل مدینه الرضا هم می‌توانید خود را به انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوش طعم مهمان کنید و از موسیقی ملایمی که پخش می‌شود لذت ببرید.

هتل نگین پاسارگارد مشهد

هتل نگین پاسارگاد، یکی از هتل‌های خیابان شیرازی مشهد است که فاصله کمی با حرم دارد. این هتل ۱۶طبقه دارای ۱۱۲ واحد اقامتی و پارکینگ است. امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها مانند مبلمان، لوازم بهداشتی و چای‌ساز، راحتی و آسایش مهمانان را فراهم می‌کنند. این هتل 4 ستاره به مکان‌های دیدنی و تجاری مانند مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، مدرسه پریزاد بازار رضا، بازار غدیر و مجتمع تجاری امید نزدیک است. فاصله این هتل تا حرم مطهر به صورت پیاده حدود ۶ دقیقه است.

آدرس: منطقه ثامن، خیابان چهارباغ

⦁ امکانات هتل نگین پاسارگاد

از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، رستوران، کافی‌شاپ، روم سرویس، استخر، سونا، سالن بدنسازی، اسپا و... اشاره کرد. در منوی رستوران هتل پاسارگاد غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد که توسط خوش‌ذوق‌ترین آشپزها تهیه می‌شوند. صبحانه در این رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و می‌توانید روز خود را با میل صبحانه‌ای گرم یا سرد آغاز کنید.

معماری باشکوه و فضای دنج این رستوران باعث شده در کنار پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد می‌تواند باعث ایجاد تجربه‌ای دل‌نشین شود. رستوران نه تنها برای ساکنان هتل بلکه برای افراد دیگر هم خدمت‌رسانی می‌کند. پس اگر ساکن هتل نگین پاسارگاد نیستید هم می‌توانید برای برگزاری جلسات کاری و یا دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی‌های به این رستوران مراجعه کرده و از غذاهای آن لذت ببرید.

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد، هتلی ۵ ستاره واقع در خیابان شیرازی است. این هتل در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده و دارای ۸ طبقه با ۱۵۶ واحد اقامتی با سوئیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره است. یکی از مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی آن به حرم مطهر و مراکز خرید اشاره کرد. کادر حرفه‌ای و خوش‌رفتار هتل بزرگ جهان مشهد همواره آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی مهمانان است. فاصله این هتل با حرم امام رضا (ع) ۲۰۰ متر است.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، انتهای شیرازی ۴

⦁امکانات رفاهی هتل بزرگ جهان مشهد

سالن کنفرانس، سالن همایش، رستوران، کافی‌شاپ و مجموعه آبی ( سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ) از امکانات رفاهی این هتل هستند. کافی شاپ این هتل در فضای باز واقع شده و نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای متنوعی را سرو می‌کند. رستوران خورشید نیز با ظرفیت ۱۰۰ نفر دکوراسیون ویژه‌ای دارد که توجه مهمانان را جلب می‌کند. غذاهای خوشمزه و متنوعی در این رستوران سرو می‌شود که باعث می‌شود هر مهمانی با هر سلیقه و ذائقه‌ای غذای مورد علاقه خود را در منوی آن بیابد.

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد در سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده و فاصله کمی با حرم مطهر رضوی، صحن شیخ توسی و دارالشفا دارد. این هتل دارای ۱۱ طبقه با ۲۲۵ واحد اقامتی است. اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و سوییت چهارتخته با دید و بدون دید به حرم از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. امکانات هتل قصر الضیافه قدس با استانداردهای روز هتل‌داری هماهنگ بوده و کادر حرفه‌ای آن همواره آماده خوشامدگویی و خدمت رسانی به مهمانان هستند. با دو دقیقه پیاده روی از هتل می‌توانید به حرم مطهر برسید.

آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی

2

⦁ امکانات رفاهی هتل قصر الضیافه قدس    

از امکانات رفاهی این هتل بین المللی 5 ستاره می‌توان به روم سرویس، صبحانه رایگان، باشگاه ورزشی، جکوزی سونا خشک، حمام ترکی، مانیکور، پدیکور، اسپا، تاکسی سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش و وای‌فای را نام برد. همچنین سالن کنفرانس و همایش این هتل مکان مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و... است. رستوران رکسان با ظرفیت ۲۱۲ نفر در طبقه اول واقع شده و وعده‌های غذایی برای صبحانه، نهار و شام را ارائه می‌دهد. این رستوران از ساعت 7:30 صبح تا 10 و بعد از ظهرها از ساعت 1 تا 4 باز است.

 همچنین برای صرف شام نیز می‌توانید از ساعت 9 تا 19:30 به رستوران رکسان مراجعه کنید. رستوران زیتون با ظرفیت ۹۵ نفر نیز در همین طبقه فست‌فودهای عربی سرو کرده و از ساعت 1 الی 5 آماده پذیرایی است. کافه رستوران میلانو که تلفیقی از کافی‌شام و رستوران ایتالیایی است با ظرفیت ۱۷۶ نفر در طبقه اول واقع شده و ۲۴ ساعت شبانه روز باز است. کافی‌شاپ بام در طبقه ۶ و کافی‌شاپ انرژی در طبقه اول نیز نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید