طراحی سایت فروشگاهی یا تبلیغات اینستاگرام: کدام یک مناسب کسب و کار شما است؟

طراحی سایت فروشگاهی یا تبلیغات اینستاگرام: کدام یک مناسب کسب و کار شما است؟

خیلی‌ها از خود می‌پرسند فروشگاه اینترنتی بهتر است یا تبلیغات اینستاگرام. ایزی وب در حالی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا در رابطه با استفاده از اینستاگرام یا طراحی سایت، تصمیمات بهتری بگیرید.

کد خبر : ۱۹۲۷۵۶
بازدید : ۱۴

استفاده از امکانات و ابزارهای عالی طراحی سایت فروشگاهی مزیت‌های زیادی برای کسب و کارهای مختلف دارد و طیف گسترده‌ای از کاربران را به دلیل دسترسی آسان و سریع به سمت خرید کالاها هدایت می‌کند. از طرفی امروزه اینستاگرام بخش مهمی از سبک زندگی مردم شده است و مسلماً از قابلیت‌های آن برای تبلیغات، بازاریابی، فروش محصولات و خدمات، آگاهی از برند و فالوورهای وفادار نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

 درهرصورت خیلی‌ها از خود می‌پرسند فروشگاه اینترنتی بهتر است یا تبلیغات اینستاگرام. ایزی وب در حالی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا در رابطه با استفاده از اینستاگرام یا طراحی سایت، تصمیمات بهتری بگیرید.

راه‌اندازی کسب و کار با طراحی سایت فروشگاهی

داشتن فروشگاه اینترنتی به عنوان یک مکمل خوب برای رشد هر نوع کسب و کاری ضروری است و در طی زمان فروش محصولات و درآمد فروشگاه نیز به صورت تصاعدی بالاتر می‌رود. اگر مغازه کوچک و نوپایی دارید یا به صورت سنتی کار می‌کنید و در یک منطقه کوچک کالاها و خدمات خود را به فروش می‌رسانید، طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس راهی است که می‌توانید محصولات خود را فراتر از شهری که هستید به خریداران زیادی در سراسر کشور عرضه کنید.

 دنیای دیجیتال رو به گسترش بی حد و مرزی است که تعداد زیادی از مخاطبان آن را نسل جوان تشکیل می‌دهند. خرید آنلاین بخش مهمی از سبک زندگی آنها به شمار می‌رود. کاربری که در خانه خود پای کامپیوتر نشسته است و در حالی که قهوه می‌خورد، وارد اینترنت می‌شود سایت فروشگاهی شما را پیدا می‌کند و بعد از بررسی قیمت‌ها، خیلی راحت و سریع طی یک فرایند خودکار محصول موردنظر خود را بدون هیچ چک و چانه‌ای با شما سفارش می‌دهد و خریداری می‌کند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی، وب سایتی است که تعداد زیادی از مشتریان محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته خریداری می‌کنند. در واقع یک طراحی وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای است که امکانات و ابزار سفارش و خرید محصولات متعدد، روش‌های پرداخت و نحوه ارسال کالا درب منزل، برای خریداران میسر نموده است. مزایای طراحی سایت فروشگاهی عبارت‌اند از: 

با دسته‌بندی متنوع و متعدد محصولات به طیف گسترده‌ای از مشتریان دسترسی پیدا می‌کنید.

محصولات خود را در 24 ساعت شبانه روز به فروش می‌رسانید.

کسب و کارتان به طور چشمگیری در همه جا دیده خواهد شد.

داده‌های مفیدی از تجربه کاربری بازدیدکنندگان سایت جمع‌آوری می‌کنید و بانک مشتریان خود را دارید.

امکان تعامل و پاسخگویی به مشتریان را دارید.

می‌توانید هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهید.

روش‌های مختلف پرداخت آنلاین برای خریداران میسر می‌شود.

کاربران به راحتی محصولات خود را جستجو می‌کنند.

  • مردم از سایت فروشگاه به دلیل اعتبار زیاد آن، استقبال بیشتری می‌کنند.
  • صاحب سایت فروشگاهی در خواب هم درآمد کسب می‌کند.

معایب طراحی سایت فروشگاهی 

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بدون چالش نیست؛ بنابراین لازم است که با تیم طراحی سایت فروشگاهی وردپرس ایزی وب مشاوره کنید تا بتوانید موانع را از سر راه بردارید. از جمله مسائل مرتبط با طراحی سایت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • برای ساخت سایت فروشگاهی باید هزینه کنید.

 قیمت‌ها و تعرفه‌ها با توجه به نوع فروشگاه، نوع طراحی، تیم طراحی، امکانات مورد نیاز و سایر موارد متفاوت و متغیر است و تا حصول به نتایج مطلوب باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید.

  • زمان زیادی لازم دارید تا شناخته شوید.

شناخته‌شدن در دنیای وب زمان‌بر است و با یک برنامه بازاریابی دقیق، تولید محتوای باکیفیت و هدفمند(سئوی سایت) و تبلیغات اینترنتی در این مسیر می‌توانید گام بردارید و اعتبار و شهرت خود را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

راه‌اندازی کسب و کار و تبلیغات اینستاگرامی

 گرایش مردم به اینستاگرام باورکردنی نیست؛ اما فرصتی بسیار عالی برای فروش محصولات و تبلیغات گسترده با هزینه‌های بسیار کمتر است. اگر می‌خواهید یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید اینستاگرام بازار بزرگی را در اختیارتان قرار می‌دهد در نتیجه درآمد مناسبی هم به دست می‌آورید.

 تبلیغات اینستاگرام چیست؟

یک پیچ حرفه‌ای اینستاگرامی قابلیت دیده‌شدن کسب و کارتان را در مدت‌زمان کوتاهی برای شما فراهم می‌کند. تبلیغات نیز در قالب عکس، ویدئو، در پست‌های اینستاگرامی، استوری و نمایش در بخش اکسپلور اینستاگرام انجام می‌شود. روال کار ساده است پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند با توجه به زمینه فعالیت خود می‌توانند کالا یا خدمات شما را معرفی کنند. همچنین می‌توانید از یک کارشناس کمک بگیرید تا پیج شما را بسازد.

99999999999999

 مزایای اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی

 جاذبه بصری اینستاگرام و هدف‌گیری دقیق کاربران این پلتفرم را در صدر شبکه‌های اجتماعی ایران قرار داده است به این ترتیب نیز امتیازات بی‌شماری را برای صاحبان مشاغل به وجود آورده است. مزایای اینستاگرام عبارت‌اند از: 

  • در اینستاگرام مثل طراحی وبسایت فروشگاهی دسترسی به مخاطبان هدف بسیار زیاد است.
  • آغاز به کار در این شبکه رایگان است و هزینه‌های پایین‌تر تبلیغاتی آن بسیار مناسب است.
  • ادمین یک پیج امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان را دارد.
  • اینستاگرام به دنبال تکمیل ابزارها و امکاناتی است که بتواند قابلیت‌های پیشرفته تبلیغاتی زیادی را به آن اضافه کند.
  • طراحی الگوریتم‌های اینستاگرام به صورتی است که جلوه‌های بصری زیبایی فراتر از خلاقیت و نوآوری را برای ایجاد محتوای جذاب میسر می‌کند.

معایب تبلیغات اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام محدودیت‌های کوچکی هم دارد و باعث می‌شود که مخاطب نتواند تمام نیازهای خود را برآورده کند. این محدودیت‌ها به شرح زیر است: 

  • عدم امکان دسته‌بندی محصولات

 قابلیت دسته‌بندی محصولات در اینستاگرام وجود ندارد و شما نمی‌توانید محصولات متعدد و متنوعی را در تقسیم بندی‌های مشخص به نمایش بگذارید.

  • سختی در به ‌روزرسانی محصولات

 به‌ روزرسانی محصولات سخت و زمان بر است. قیمت‌ها مدام تغییر می‌کند و موجودی کالا نیز تمام می‌شود به همین دلیل باید به طور مستمر پست‌های خود را آپدیت کنید و این زمان زیادی از شما می‌گیرد.

  • فرایند پرداخت دشوار

 اتصال به درگاه‌های پرداخت آنلاین در اینستاگرام وجود ندارد و کاربر در طی چند مرحله (کارت به کارت) هزینه محصول را پرداخت می‌کند و بسیار زمان‌بر است.

  • خطر فیلترشدن شبکه های اجتماعی

 گهگاهی بنا بر دلایل نامعلوم احتمال فیلتر شدن اینستاگرام همانند تلگرام وجود دارد و هر از گاهی به گوش می‌رسد که این شبکه نیز ممکن است یک روزی که از خواب بیدار می‌شوید فیلتر شده باشد.

کدام یک برای کسب و کار من مناسب‌تر است؟

در پاسخ به سؤال اینستاگرام یا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می‌توان گفت که استفاده هم‌زمان از این دو به نفع شماست یعنی در حالی که فروشگاه اینترنتی خود را دارید می‌توانید آن را در اینستاگرام معرفی و تبلیغ کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. از طرفی می‌توانید فالوورهای خود را برای خرید بیشتر و راحت‌تر به سایت فروشگاهی‌تان هدایت کنید.

پس نتیجه می‌گیریم که به عنوان یک کارآفرین و صاحب فروشگاه هوشمند از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌اندازه اینستاگرام و ساخت وب سایت غافل نشوید و اینستاگرام را در کنار طراحی وب سایت فروشگاهی خود بگنجانید؛ یعنی با استفاده از اهرم تصاعد در یک‌ چشم به‌ هم‌زدن برند و کسب و کار خود را توسعه دهید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید