لیست هتل‌های اصفهان با استخر

لیست هتل‌های اصفهان با استخر

بدلیل تعدد هتل‌های اصفهان انواع گوناگونی هتل وجود دارد، که دست شما را برای انتخاب باز می‌کند. در این مقاله ما به معرفی برخی از این هتل‌ها که استخر دار هستند می‌پردازیم.

کد خبر : ۱۸۹۵۹۸
بازدید : ۲۷۰

اصفهان سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از گوشه و کنار دنیا است. به همین دلیل در این شهر هتل‌های زیادی وجود دارد، تا از این مسافرین استقبال کنند. بدلیل این تعدد هتل‌های اصفهان انواع گوناگونی هتل وجود دارد، که دست شما را برای انتخاب باز می‌کند. در این مقاله ما به معرفی برخی از این هتل‌ها که استخر دار هستند می‌پردازیم.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یک هتل پنج ستاره و از هتل‌های قدیمی اصفهان است. این هتل با دیزاین سنتی و بافت تاریخی ایران، حس نوستالژیکی را در شما القا می‌کند. این مجموعه امکانات رفاهی بینظیری دارد، که به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. هتل عباسی یک مجموعه ورزشی کامل را در دل خود جای داده است. به همین دلیل این هتل مقصد مناسبی برای علاقه‌مدان به ورزش به حساب می‌آید.

این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، استخر، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی می‌شود. البته استفاده از این مجموعه ورزشی برای عموم مردم آزاد است. از آنجاییکه هتل یک بافت تاریخی دارد، آتلیه‌ای در محوطه هتل قرار گرفته تا عکس‌های شما را با حال و هوای ایران قدیم ثبت کند. بعلاوه با اقامت در این هتل شما دغدغه‌ای بابت وعده‌های غذایی خود نخواهید داشت. چراکه در هتل دو رستوران سنتی و کافی شاپ وجود دارد، که در تمامی وعده‌های غذایی از شما پذیرایی می‌کنند.

در این رستوران‌ها از بهترین متریال روز استفاده می‌شود، تا غذایی با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد. اگر سفر شما یک سفر کاری است، هتل سالن برگزاری جلسات را برای برگزاری جلسات کاری به شما ارائه می‌دهد. بعلاوه با پرداخت هزینه می‌توانید از مهمان‌های جلسه خود یک پذیرایی مجلل داشته باشید.

21

از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به کتابخانه، کافی نت، لاندری، شبکه پخش فیلم، صرافی، مرکز خرید و خدمات پزشکی اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز همگی بافت تاریخی و سنتی دارند. بعلاوه در برخی از اتاق‌های هتل بالکن وجود دارد، تا بتوانید بخصوص در شب از محوطه زیبای هتل لذت ببرید.

اتاق‌ها همگی در متراژ بالا برای راحتی شما ساخته شده‌اند. در اتاق‌های هتل امکاناتی مانند سیف باکس، روم سرویس، مینی بار با هزینه، دراور، پک لوازم بهداشتی، کمد لباس و تلویزیون وجود دارد. در کنار این امکانات رفاهی هتل قیمت بسیار مناسبی نیز به شما ارائه می‌دهد.

بطوریکه برای رزرو اتاق‌های هتل شما باید حداقل شبی دو میلیون و پانصد هزار تومان هزینه کنید. بعلاوه اگر شما با کودک خردسال خود که سن او کمتر از چهار سال است به سفر رفته‌اید، خدمات رسانی به کودک شما بصورت رایگان انجام می‌شود.

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر از هتل‌های اصفهان است، که می‌توان لقب با سابقه ترین هتل شهر را به آن داد. این هتل پنج ستاره در سال 1347 با نام هتل شرایتون شروع به کار کرد. این مجموعه بعده‌ها از هر لحاظی گسترش یافت. هتل کوثر در قلب شهر اصفهان و در حاشیه زاینده روز قرار گرفته، که دسترسی شما را به شهر بسیار آسان می‌کند.

در هتل امکانات رفاهی بینظیری وجود دارد، که به شما ارائه می‌دهند. اگر شما با ماشین شخصی به این شهر سفر کرده‌اید، پارکینگ اختصاصی هتل خیال شما را بابت امنیت ماشین راحت می‌کند. در طبقات بالایی هتل یک مجموعه ورزشی وجود دارد که شامل یک سالن بدنسازی مجهز، استخر، سونا و جکوزی می‌شود.

برای علاقه‌مندان به ورزش این هتل بهترین گزینه است، چون بعد از استفاده از سالن بدنسازی می‌توانید با استفاده کردن از استخر خستگی ورزش را به کل از یاد ببرید. بعلاوه شما می‌توانید از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید، تا خستگی سفر را از یاد ببرید. شما می‌توانید برای صرفه جویی در وقت و دیدن تمام مناطق گردشگری اصفهان از خدمات تور گردشگری اصفهان استفاده کنید.

برای رزرو هتل کوثر اصفهان کلیک کنید.

از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به مرکز خرید، صرافی، کافی نت، آتلیه، کتابخانه، فکس و خدمات باربری اشاره کرد. اتاق‌های هتل تمامی اتاق‌های مدرن و لوکس هستند. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار دارند ویو بینظیری از زاینده رود و شهر اصفهان در اختیار شما قرار می‌دهند. تجربه دیدن این ویو از شهر بخصوص در شب می‌تواند تا مدت‌ها در خاطر شما بماند.

در اتاق‌های هتل امکانات رفاهی مانند آب رایگان، تلویزیون، سیستم صوتی مرکزی، میز تحریر، یخچال، کمد لباس و آباژور وجود دارد. در کنار این امکانات رفاهی مناسب هتل قیمت اقتصادی بسیار مناسبی را به شما ارائه می‌دهد. برای رزرو اتاق‌های این هتل قیمت‌ها از شبی چهار میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود. اگر شما با کودک خردسال خود که سن او زیر پنج سال است به سفر رفته‌اید، خدمات رسانی به کودک شما بصورت رایگان انجام می‌شود.

رزرو هتل اصفهان

شما می‌توانید در سایت علی بابا تمامی هتل‌های اصفهان را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. تمامی امکانات رفاهی هتل‌ها در سایت قرار می‌گیرد، تا بتوانید انتخاب راحتتری داشته باشید. سایت علی بابا با بستر بانکی امنی که برای شما فراهم می‌کند، خیال شما را بابت امنیت رزرو هتل راحت می‌کند. بعلاوه شما می‌توانید از نظرات کاربرانی که در سایت قرار گرفته، انتخاب درستی را داشته باشید.

خرید سفر کارت علی بابا چقدر طول می‌کشد؟

شاید تصور کنید که علی بابا تنها محصولات مربوط به سفر از جمله رزرو اقامتگاه و هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و خرید تورهای گردشگری را دارد. علی بابا یک محصول جدید به محصولات سفر خود اضافه کرده است که با نام سفر کارت علی بابا شناخته می‌شود. این سفر کارت یک اعتبار مشخص دارد که با استفاده از کد آن، به میزان اعتبار سفر کارت، تخفیفی به شما تعلق می‌گیرد.

سازمان‌های بزرگ و کوچک که به دنبال یک هدیه خوب برای مشتریان دائمی و کارمندان خود هستند، می‌توانند سفر کارت علی بابا را انتخاب کنند. اگر که در سازمان و کسب و کار خود، چیزی به نام باشگاه مشتریان دارید، می‌توانید سفر کارت را به تمام مشتریان حاضر در باشگاه مشتریان هدیه دهید. حتی هدیه بسیار خوبی برای کارمندان برتر است تا انگیزه برای تلاش بیشتر در زمینه کار خود به دست آورند.

آشنایی با سفر کارت علی بابا

سفر کارت علی بابا یک هدیه خوب برای کارمندان، شرکای کاری و مشتریان یک کسب و کار بزرگ و کوچک است. هر کسی که سفر کارت علی بابا را داشته باشد، می‌تواند به مقدار اعتبار آن سفر کارت، از محصولات سفر علی بابا استفاده کند. دقت کنید که سفر کارت علی بابا قابلیت استفاده‌های دیگر را ندارد. یعنی شما نمی‌توانید اعتبار سفر کارت را نقد کرده یا برای خرید محصولاتی از مجموعه‌های دیگر استفاده کنید. در نتیجه، این سفر کارت، تنها برای خرید یا رزرو از محصولات سفر علی بابا کاربرد دارد. دقت کنید که حتما باید تا زمان اعتبار مشخص شده، از این سفر کارت استفاده کنید. در غیر این صورت، پس از گذشت تاریخ اعتبار آن، سفر کارت هیچ قابلیتی ندارد و هیچ تخفیفی به شما تعلق نمی‌گیرد.

به عنوان مثال، اگر اعتبار سفر کارت شما مبلغی معادل با یک میلیون تومان باشد، شما می‌توانید یک بلیط هواپیما، اقامتگاه یا تور گردشگری به اندازه این مبلغ را خریداری کنید. البته، اگر هزینه محصولات انتخابی شما بیشتر از اعتبار سفر کارت باشد، تخفیف سفر کارت از مبلغ پرداختی شما کسر شده و مابقی را خودتان باید پرداخت کنید. برای استفاده از سفر کارت، تنها کافی است که کد سفر کارت را در بخش کارت هدیه صفحه مربوط به پرداخت خود وارد کنید. اگر شما یکی از صاحبان کسب و کارهای بزرگ یا کوچک هستید، می‌توانید این سفر کارت را در تعداد بالا برای مشتریان، کارمندان یا حتی شرکای تجاری خود سفارش دهید. قطعا این سفر کارت یک هدیه خوب و به یادماندنی برای هر کسی خواهد بود.

download

 

شرایط ویژه ارائه سفر کارت علی بابا

اگر یک کسب و کار نسبتا بزرگ دارید و می‌خواهید سفر کارت علی بابا را در تعداد بالا سفارش دهید، باید نسبت به شرایط ویژه آن آگاه باشید. افرادی که سفارشی با تعداد بالا داشته باشند، شامل شرایط ویژه می‌شوند. این شرایط ویژه عبارت‌اند از:

  • قابلیت انتخاب اعتبار دلخواه برای سفر کارت‌ها
  • چاپ سفر کارت اختصاصی
  • امکان چاپ لوگو سازمان شما بر روی سفر کارت علی بابا
  • امکان ارائه تمام کدهای سفر کارت در قالب یک فایل اکسل

البته، دقت کنید که تمام این شرایط، تنها مربوط به سازمان‌هایی می‌شود که قصد سفارش سفر کارت در تعداد بالا را دارند. سفارش با تعداد کمتر، امکان چاپ لوگو و طراحی اختصاصی را ندارد. همچنین، اعتبار کارت را تنها می‌توانید از میان مبالغ موجود انتخاب کنید. در کل، زمانی که سفر کارت را در تعداد بالا سفارش می‌دهید، امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که بسیار جذاب است.

نحوه سفارش سفر کارت علی بابا

سفارش سفر کارت علی بابا، تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و فرایند سخت و پیچیده‌ای هم ندارد. برای سفارش این سفر کارت، می‌توانید از سایت علی بابا یا آدرس ایمیل آن اقدام کنید.

download (1)

سفارش سفر کارت از سایت

در گوگل، کلمه سفر کارت علی بابا را سرچ کرده و وارد صفحه سفر کارت علی بابا شوید. در همان صفحه اصلی سایت، یک کادر با عنوان «ثبت درخواست» وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. اطلاعات موردنیاز در فرم را به دقت وارد کنید تا ثبت درخواست شما به مشکل برنخورد. پس از تکمیل فرم، آن را تایید کنید و منتظر تماس کارشناسان سایت علی بابا باشید. این مدت انتظار برای تماس، زیاد طول نمی‌کشد و معمولا بین یک الی پنج ساعت است. پس از تماس نیز فرایند طراحی و تولید سفر کارت شما شروع شده و در اولین فرصت برای شما ارسال می‌شود.

سفارش سفر کارت از ایمیل

اگر نسبت به شرایط و اطلاعات موردنیاز برای درخواست سفر کارت، آشنا هستید، می‌توانید از طریق ایمیل علی بابا اقدام کنید. تنها کافی است که اطلاعات موردنیاز را به آدرس ایمیل موجود در سایت ایمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان علی بابا بمانید.

سفارش از طریق سایت، از همه نظر گزینه مناسب‌تری است و آگاهی و اطلاعات کاملی را به شما می‌دهد. چرا که قبل از ثبت درخواست، می‌توانید تمام ویژگی‌ها و امکانات مربوط به سفر کارت را مطالعه کرده و در صورت نیاز، از آنها بهرهمند شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید