اتفاق تاریخی؛ مستربیست حالا پرمخاطب‌ترین یوتیوبر دنیا است

اتفاق تاریخی؛ مستربیست حالا پرمخاطب‌ترین یوتیوبر دنیا است

جیمی دونالدسون ۲۶ ساله که بیشتر با نام مستربیست شناخته می‌شود، رکورد جدیدی را در یوتیوب به ثبت رساند. کانال او با پیشی گرفتن از T-Series، غول موسیقی هند، به پرطرفدارترین کانال یوتیوب تبدیل شد.

کد خبر : ۱۹۱۶۰۴
بازدید : ۸۶

مستربیست با عبور از کانال T-Series،‌ به پرطرفدارترین کانال یوتیوب تبدیل شد.

جیمی دونالدسون ۲۶ ساله  که بیشتر با نام مستربیست شناخته می‌شود، رکورد جدیدی را در یوتیوب به ثبت رساند. کانال او با پیشی گرفتن از T-Series، غول موسیقی هند، به پرطرفدارترین کانال یوتیوب تبدیل شد.

مستربیست موفقیت جدیدش را در شبکه‌ی اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت و در پستی اعلام کرد که سرانجام بعد از ۶ سال، انتقام پیودیپای (یوتیوبر سوئدی) را از T-Series گرفت.

مستربیست سال گذشته از پیودیپای حمایت کرده بود و گفته بود که این کار را برای پیودیپای انجام می‌دهم؛ چراکه یکی از بزرگ‌ترین دلایل دیده شدن مستربیست در اوایل شروع فعالیتش، حمایت پیودیپای از او بود.

موفقیت مستربیست در توانایی او برای خلق محتوای جذاب که بینندگان را مجذوب خود می‌کند، نهفته است. نرخ‌ حفظ مخاطب و تعداد بازدیدها، مهارت او در سرگرم کردن جمعیت عظیمی از مخاطبان را نشان می‌دهد.

هم اکنون کانال یوتیوب مستربیست با ۲۶۷ میلیون دنبال‌کننده، به‌عنوان پرطرفدارترین کانال یوتیوب شناخته می‌شود و کانال هندی T-Series با ۲۶۶ میلیون دنبال در جایگاه دوم قرار دارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، از جمله اولین کسانی بود که به مستربیست تبریک گفت. پیودیپای، مستربیست را شایسته‌ی این جایگاه می‌داند و بعضی از طرفداران مستربیست باورشان نمی‌شد که او الان پرمخاطب‌ترین کانال یوتیوب محسوب می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید